Αρχική Δημιουργία ενός Εθνικού Πλαισίου Προσόντων10. Αποτελούν οι έννοιες τυπική εκπαίδευση, μη τυπική εκπαίδευση και άτυπη μάθηση κατάλληλο εργαλείο για να περιγράψουν με ικανοποιητικό τρόπο όλα τα είδη μάθησης που αποκτώνται στην Ελλάδα;Σχόλιο του χρήστη Κασσελούρης-Νίκος | 7 Μαρτίου 2010, 09:00
Οι "τυπική εκπαίδευση", "μη τυπική εκπαίδευση" και "άτυπη μάθηση" ΔΕΝ είναι έννοιες. Είναι απλώς ΟΡΟΙ. Αν δεν δοθούν ΟΡΙΣΜΟΙ (= προτάσεις που βάζουν όρια (ξεχωρίζουν) σ' αυτές τις οντότητες ΜΟΝΑΔΙΚΑ) ΔΕΝ υπάρχει επικοινωνία. Το ίδιο λάθος γίνεται σε όλη τη νομοθεσία, ελληνική και κοινοτική. Αν ο νομοθέτης δεν ορίσει μοναδικά τι εννοεί, γιατί να μη σημαίνουν το ίδιο οι όροι "μη τυπική εκπαίδευση" και "άτυπη μάθηση"