Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη MΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 22:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μακάρι να επιλύονταν τόσο εύκολα τα προβλήματα της εκπαίδευσης με μια δημόσια διαβούλευση. Ωστόσο η κατάθεση των ταπεινών μας απόψεων ελπίζουμε να βοηθήσει, ώστε να πάρετε τις σωστές αποφάσεις και με ευρεία πολιτική συναίνεση να αναβαθμίσετε το χώρο της παιδείας και να άρετε παλαιές αδικίες. 1. Θα πρέπει να γίνει διάλογος ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητας. 2. Να ληφθεί υπ΄όψη η χρονολογία κτήσης πτυχίου , οι αντιξοότητες που συνάντησε μπροστά ο καθένας, η θέληση του να διοριστεί ακόμη και μακριά από τον τόπο κατοικίας ως αναπληρωτής, η συμμετοχή στους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. 3. Η σύζυγος μου είναι θεολόγος με ημερομηνία κτήσης πτυχίου 13/11/1992. Ελπίζαμε να διοριστούμε μέσω του συστήματος που ίσχυε, την επετηρίδα. Από τότε υπέβαλλε κάθε χρόνο αιτήσεις για αναπληρώτρια, αλλά μάταια. Παντρευτήκαμε το 1995. Ξαφνικά προκηρύσσεται ο 1ος ΑΣΕΠ χωρίς να λαμβάνει υπ όψη τα παλαιά πτυχία. Συμμετέχει σε όλους τους διαγωνισμούς και επιτυγχάνει κάποια σειρά βαθμολογίας πάνω από τη βάση το 1998, 2002, 2004. Στούς άλλους 2006, 2008 είναι αποτυχούσα. 4. Με οικογένεια και παιδιά και συνεχείς μετακινήσεις πανελλαδικά -λόγω του ότι εγώ είχα ήδη διοριστεί με τον ΑΣΕΠ του 1998-ήταν αρκετά δύσκολο να έχειμια καλή προετοιμασία. Στο διάστημα αυτό κάποιοι εισέρχονταν στην εκπαίδευση με πλάγιους τρόπους...π.χ ολυμπιακή παιδεία,,,πληροφορικής μειωμένων προσόντων..με πτυχία ΤΕΕ ...από την εκκλησιαστική εκπαίδευση....(με αδιαφανέστατες διαδικασίες)και πολλούς άλλους προκλητικούς τρόπους...( ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ..) 5. Επομένως κανένα σύστημα δεν προέβλεψε κάποια μέριμνα για την επαγγελματική αποκατάσταση των παλαιών πτυχιούχων, ιδιαίτερα του κλάδου μας ,γνωρίζοντας ότι πάντα ο αριθμός των διοριστέων είναι μικρός και δεν έχουμε κάποια εναλλακτική επαγγελματική λύση. Και να θέλαμε να κάνουμε κάποια προϋπηρεσία αυτό ήταν αδύνατον. Από την άλλη οι ώρες του μαθήματος συνεχώς μειώνονταν. Επίσης οι ιερείς καταλαμβάνουν ένα σημαντικό αριθμό θέσεων. Αυτές τις παραμέτρους νομίζω ότι πρέπει να τις λάβετε σοβαρά υπ΄όψη διότι ιδιαίτερα στους θεολόγους υπάρχει έντονο κοινωνικό πρόβλημα και δικαιούμαστε μια δίκαιη αποκατάσταση. Αν γνωρίζαμε το τέλμα στο οποίο έχουμε περιέλθει, θα επιλέγαμε όταν αποφοιτήσαμε 1992 ,να εισαχθούμε σε μια άλλη σχολή ή τέλος πάντων να ακολουθήσουμε κάτι άλλο στην ζωή μας. Δεν θα ήταν υπερβολή να εκφράσω την αγανάκτηση μου για τον παραγκωνισμό αυτόν που δεχθήκαμε, ούτε νομίζω να γνωρίζετε πως αισθάνεται κάποιος Π.Ε. να στέλνει αιτήσεις για θέσεις Υ.Ε. Προβλέψτε κάποιες θέσεις που να μπορούμε να διεκδικήσουμε ..είτε στην Πρωτοβάθμια, είτε διοικητικές γενικά. Πριμοδοτείστε χρόνο πτυχίου , συμμετοχή σε AΣΕΠ, Βαθμό πτυχίου,,δεν ξέρω τι άλλο και ασχοληθείτε με το πρόβλημα μας. Είμαι διαθέσιμος να σας εκφράσω και άλλες προτάσεις. Ευχαριστώ για την φιλοξενία. Μετά τιμής Μάνος Δημήτριος