Πρέπει η παιδαγωγική επάρκεια να μην αποδεικνύεται με το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής. Κάθε τίτλος σπουδών να χρησιμοποιείται για ΜΙΑ μόνο μοριοδότηση.
Έχει παραγίνει το κακό, ειδικά τα μεταπτυχιακά Ιταλίας μετράνε εις τριπλούν, δίνουν 4 μόρια, παιδαγωγική κατάρτιση και άριστη γνώση ιταλικής πχ στον ΑΣΕΠ. Αν είναι δυνατόν.
Πρόταση: Μεταπτυχιακό ειδικής 4 μόρια και ΔΕΝ δίνει παιδαγωγική επάρκεια η οποία αποδεικνύεται με όλους τους άλλους τρόπους( ΑΣΠΑΙΤΕ, μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής κτλ).
Γενικά τα ίδια προσόντα να κρίνονται απαξ. Το ίδιο ισχύει και σε άτομα με αναπηρία. Παίρνει κάποιος τα κοινωνικά μόρια γιατί έχει 67% και μόρια γιατί είναι πολύτεκνος. Ας τα παίρνει μια φορά.
Και τα κοινωνικά μόρια είναι υπερβολικά. Το πολύ 3. Κάτω σίγουρα από το μεταπτυχιακό.
Πρέπει η παιδαγωγική επάρκεια να μην αποδεικνύεται με το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής. Κάθε τίτλος σπουδών να χρησιμοποιείται για ΜΙΑ μόνο μοριοδότηση. Έχει παραγίνει το κακό, ειδικά τα μεταπτυχιακά Ιταλίας μετράνε εις τριπλούν, δίνουν 4 μόρια, παιδαγωγική κατάρτιση και άριστη γνώση ιταλικής πχ στον ΑΣΕΠ. Αν είναι δυνατόν. Πρόταση: Μεταπτυχιακό ειδικής 4 μόρια και ΔΕΝ δίνει παιδαγωγική επάρκεια η οποία αποδεικνύεται με όλους τους άλλους τρόπους( ΑΣΠΑΙΤΕ, μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής κτλ). Γενικά τα ίδια προσόντα να κρίνονται απαξ. Το ίδιο ισχύει και σε άτομα με αναπηρία. Παίρνει κάποιος τα κοινωνικά μόρια γιατί έχει 67% και μόρια γιατί είναι πολύτεκνος. Ας τα παίρνει μια φορά. Και τα κοινωνικά μόρια είναι υπερβολικά. Το πολύ 3. Κάτω σίγουρα από το μεταπτυχιακό.