• Σχόλιο του χρήστη 'Γαρυφαλιά' | 31 Μαρτίου 2017, 21:51

    Ειδικά για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα έπρεπε να ίσχυε το προηγούμενο σύστημα κατάταξης στο οποίο υπήρχε μέριμνα και για τις ειδικές κατηγορίες: ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ Οι υποψήφιοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, κατατάσσονται κατά σειρά με βάση το βασικό τίτλο σπουδών και στη συνέχεια τα ειδικά προσόντα στην ΕΑΕ, ώστε να προσλαμβάνονται κατά βαθμίδα εκπαίδευσης, κλάδο και ειδικότητα. Στον ΠΙΝΑΚΑ Α΄ εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω. Κατατάσσονται κατά κλάδο και ειδικότητα σύμφωνα με το βασικό τίτλο σπουδών και προηγούνται: α) οι πολύτεκνοι (όπως περιγράφονται αναλυτικά στην παρ. 11 του Κεφαλαίου Γ΄ του Δεύτερου Μέρους) και β) όσοι έχουν επιπλέον τυπικά προσόντα τοποθέτησης στην ΕΑΕ, οι οποίοι κατατάσσονται σύμφωνα με τη σειρά κατάταξης του Πίνακα Β΄ και ανάλογα με την προϋπηρεσία τους ανά κατηγορία τυπικών προσόντων. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: α) Ως προϋπηρεσία στον Πίνακα Α΄, λογίζεται η προϋπηρεσία που έχει αποκτηθεί από τη Γενική Εκπαίδευση έως 30-6-2010 και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση έως 30-6-2012 (κατά την επισήμανση του μέρους Α΄). β) Στις περιπτώσεις ίσης ή μηδενικής προϋπηρεσίας οι υποψήφιοι κατατάσσονται σύμφωνα με την παρακάτω «ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ Ι» του ΠΙΝΑΚΑ Β΄- Τμήμα 1. γ) Εκπαιδευτικοί που τους έχει αποδοθεί το ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%, διότι πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία, δρεπανοκυτταρική αναιμία, μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία ή σκλήρυνση κατά πλάκας, έχουν τη δυνατότητα ένταξης στον Πίνακα Α΄ (εκπαιδευτικοί ΑΜΕΑ, με ή χωρίς τυπικά προσόντα), ως εκπαιδευτικοί πλέον με αναπηρία τουλάχιστον 67% χωρίς δεύτερη προσμέτρηση των ειδικών παθήσεων στον Πίνακα αυτόν.(Σχετ. Αναφ και στην παρακάτω «ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ IV » του ΠΙΝΑΚΑ Β΄-Τμήμα 1). Στον ΠΙΝΑΚΑ Β΄ εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουν τα παρακάτω προσόντα με την εξής σειρά και ανάλογα με την προϋπηρεσία τους στην ΕΑΕ και μόνο, ανά κατηγορία τυπικών προσόντων: 1. α) Οι εκπαιδευτικοί με διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή τη Σχολική Ψυχολογία. β) Οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή τη Σχολική Ψυχολογία. γ) Οι εκπαιδευτικοί κάτοχοι πτυχίου του Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ή του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, κατεύθυνσης εκπαίδευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ή αναγνωρισμένου -ισότιμου και αντίστοιχου- τίτλου Πανεπιστημίου της αλλοδαπής. δ) Είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου της αλλοδαπής (Μόνο για τους πρώην διορισμένους στην Ιδιωτική Εκπαίδευση εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60) ε) Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες (αναπηρία 67% και άνω, ύστερα από σχετική πιστοποίηση των αρμόδιων διαγνωστικών υπηρεσιών) χωρίς τίτλους στην ΕΑΕ. στ) Οι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και ετήσιο σεμινάριο επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην ΕΑΕ που αποκτήθηκε μέχρι και 31-8-2010, από Πανεπιστήμιο ή αναγνωρισμένο κρατικό φορέα που εποπτεύεται από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην ΕΑΕ που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199/τ. Α΄/2-10-2008) από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. αναγνωρίζονται ως ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια των τετρακοσίων (400) ωρών. ζ) Οι εκπαιδευτικοί με αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τουλάχιστον τριών ετών σε δομές ΕΑΕ. η)Οι εκπαιδευτικοί με ετήσιο σεμινάριο επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην ΕΑΕ που αποκτήθηκε μέχρι και 31-8-2010 από Πανεπιστήμιο ή αναγνωρισμένο κρατικό φορέα που εποπτεύεται από το ΥΠΔΒΜΘ αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών. θ) Οι εκπαιδευτικοί με τουλάχιστον ένα διδακτικό έτος προϋπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ (10 μήνες). ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ Ι: Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί ανά κατηγορία τυπικών προσόντων κατατάσσονται βάσει των μορίων προϋπηρεσίας τους στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού στην ΕΑΕ). Η προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί σε δυσπρόσιτα σχολεία ΕΑΕ μέχρι και τις 30-6-2010 υπολογίζεται στο διπλάσιο (2 μόρια το μήνα) μόνο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων. Στις περιπτώσεις ίσης ή μηδενικής προϋπηρεσίας ΕΑΕ οι υποψήφιοι κατατάσσονται σύμφωνα με τα γενικά λοιπά κριτήρια των εκπαιδευτικών (μόρια ΑΣΕΠ, ημεροχρονολογία κτήσης και βαθμός πτυχίου). Αναλυτικότερα: I. τα μόρια των δύο τελευταίων διαγωνισμών ΑΣΕΠ ως εξής: α. ένα μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον τελευταίο, προ της συντάξεως του πίνακα, διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και β. μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση, από τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. γ. Όσοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις (α. και β.) λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών. II. την ημεροχρονολογία κτήσης του βασικού τίτλου σπουδών και III. το βαθμό του βασικού τίτλου σπουδών. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΙΙ: Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί πολύτεκνοι εξ’ ιδίας οικογένειας οι οποίοι διαθέτουν τυπικά προσόντα στην ΕΑΕ, προτάσσονται στον Πίνακα Β΄ αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ IΙΙ: Σε κάθε μία από τις κατηγορίες τυπικών προσόντων α), β), γ) και δ) της κατάταξης του πίνακα Β΄, προτάσσονται οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες (αναπηρία 67% και άνω, ύστερα από σχετική πιστοποίηση των αρμόδιων διαγνωστικών υπηρεσιών), που διαθέτουν και τους αντίστοιχους τίτλους στην ΕΑΕ. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ IV: Σε κάθε κατηγορία τυπικών προσόντων του πίνακα Β΄ προτάσσονται και οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας και διαθέτουν τυπικά προσόντα στην ΕΑΕ, μετά τους παραπάνω υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξ’ ιδίας οικογενείας, γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες, ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Διευκρινίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία, δρεπανοκυτταρική αναιμία, μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία ή σκλήρυνση κατά πλάκας και η πάθηση αυτή τους προσδίδει ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%, έχουν τη δυνατότητα ένταξης στον Πίνακα Α΄ ως εκπαιδευτικοί με αναπηρία (εκπαιδευτικοί ΑΜΕΑ, με ή χωρίς τυπικά προσόντα) με τη σειρά κατάταξης του πίνακα Α΄ και χωρίς άλλη πρόταξη όπως ισχύει στον πίνακα Β΄. Εφόσον οι προαναφερόμενοι εκπαιδευτικοί διαθέτουν τα τυπικά προσόντα στην ΕΑΕ του Πίνακα Β΄, τότε μόνο τους δίνεται η δυνατότητα ένταξης και στον Πίνακα Β΄, με τον προαναφερόμενο τρόπο κατάταξης σε αυτόν. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ V: Σε κάθε κατηγορία τυπικών προσόντων προτάσσονται, αμέσως μετά τις παραπάνω ειδικές κατηγορίες υποψήφιων εκπαιδευτικών, όσοι απέκτησαν πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό κατά τις ισχύουσες διατάξεις. 2. Ειδικά για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ (τον κλάδο ΠΕ11.01-Φυσικής Αγωγής ΕΑΕ), οι υποψήφιοι κατατάσσονται με την εξής σειρά και ανάλογα με την προϋπηρεσία τους στην ΕΑΕ και μόνο, ανά κατηγορία τυπικών προσόντων: α) Οι εκπαιδευτικοί με διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή την Ειδική Φυσική Αγωγή β) Οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή την Ειδική Φυσική Αγωγή γ) Οι εκπαιδευτικοί με κύρια ειδικότητα στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», την «Ειδική Φυσική Αγωγή», την «Ειδική Φυσική Αγωγή–Θεραπευτική Γυμναστική», την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή», την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε Χρόνιες Παθήσεις και Αναπηρία». δ) Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες (αναπηρία 67% και άνω, ύστερα από σχετική πιστοποίηση των αρμόδιων διαγνωστικών υπηρεσιών) χωρίς τίτλους στην ΕΑΕ. ε) Οι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και ετήσιο σεμινάριο επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην ΕΑΕ που αποκτήθηκε μέχρι και 31.8.2010, από Πανεπιστήμιο ή αναγνωρισμένο κρατικό φορέα που εποπτεύεται από το ΥΠΔΒΜΘ αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην ΕΑΕ που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199/τ. Α΄/2-10-2008) από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ αναγνωρίζονται ως ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια των τετρακοσίων (400) ωρών. στ΄) Οι εκπαιδευτικοί με αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τουλάχιστον τριών ετών σε δομές ΕΑΕ. ζ) Οι εκπαιδευτικοί με ετήσιο σεμινάριο επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση που αποκτήθηκε μέχρι και 31.8.2010, από Πανεπιστήμιο ή αναγνωρισμένο κρατικό φορέα που εποπτεύεται από το ΥΠΔΒΜΘ αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών. η) Οι εκπαιδευτικοί με τουλάχιστον ένα διδακτικό έτος προϋπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ (10 μήνες). Για την αναλυτικότερη κατάταξη των υποψηφίων του κλάδου ισχύουν οι επισημάνσεις I-V παραπάνω. 3. Για τις προσλήψεις σε δομές ΕΑΕ κωφών, τυφλών, τυφλών πολυαναπήρων και τυφλοκωφών θα συνταχθούν Πίνακες Α΄ και Β΄ Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ), Braille, Νοηματικής Γλώσσας(ΕΝΓ)+Braille αντίστοιχα, με τους υποψήφιους οι οποίοι διαθέτουν τα τυπικά προσόντα στην ΕΑΕ και επιπλέον εξειδίκευση στην ΕΝΓ ή/και τη γραφή Braille και έχουν επιλέξει στην αίτησή τους ότι αποδέχονται πρόσληψη: «γ1)ως αναπληρωτής ΕΑΕ με γνώση της γραφής Braille και της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας(ΕΝΓ)» «γ2) ως αναπληρωτής ΕΑΕ με γνώση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας ΕΝΓ)» «γ3) ως αναπληρωτής ΕΑΕ με γνώση της γραφής Braille» Στους Πίνακες αυτούς η κατάταξη γίνεται όπως περιγράφεται στις προηγούμενες παραγράφους (ανά κατηγορία τυπικών προσόντων ΕΑΕ). Στους πίνακες με γνώση της ΕΝΓ, στους Πίνακες Braille καθώς και στους Πίνακες ΕΝΓ+Braille του σχολικού έτους 2011-2012 δεν θα υπάρχει ανατροπή της σειράς σε σχέση με τον Πίνακα ΕΑΕ, δεδομένου ότι γίνεται δεκτή μόνο η επάρκεια της γνώσης της γραφής Braille και της Ελληνικής Νοηματικής γλώσσας (ΕΝΓ) ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Δεν θα γίνουν δεκτές και δεν θα καταχωριστούν βεβαιώσεις παρακολούθησης ΕΝΓ πρώτου, δεύτερου, τρίτου και τέταρτου έτους (Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ κύκλου/επιπέδου) και ενός ή δύο ή τριών εξαμήνων εκμάθησης της ΕΝΓ στα Πανεπιστημιακά Τμήματα (για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71). Επίσης δεν θα καταχωριστούν βεβαιώσεις εκμάθησης της γραφής Braille. Διευκρινίζεται ότι δεν θα ληφθούν υπόψη για την ένταξη των υποψηφίων στους πίνακες της ΕΝΓ, Braille και ΕΝΓ+Braille οι παραπάνω βεβαιώσεις που είχαν ήδη καταχωριστεί στο Ο.Π.Σ. τα προηγούμενα έτη έως 30.06.2011. Κατά τη διαδικασία πρόσληψης, στους εκπαιδευτικούς που εντάσσονται σε περισσότερους από έναν πίνακα(ΕΑΕ - ΕΝΓ - Braille - ΕΝΓ+Braille)και δύνανται να προσλαμβάνονται ταυτόχρονα από περισσότερους του ενός πίνακα σε διαφορετικές περιοχές, θα δίνεται τελικά η θέση - περιοχή προτίμησης, που βρίσκεται στην καλύτερη σειρά προτεραιότητας στις προτιμήσεις τους.