Ναι στην τροπολογία!!!!
Η ύπαρξη τμημάτων αποκλειστικά ειδικής αγωγής είναι λανθασμένη, διότι δεν αντιμετωπίζει την εκπαίδευση ως ενιαία, αλλά ως κατηγορία. Το βασικό πτυχίο του δασκάλου ή του νηπιαγωγού που θα είχε ως συνέχεια μια περαιτέρω εξειδίκευση (μεταπτυχιακό-διδακτορικό), ανταποκρίνεται πλήρως στη φιλοσοφία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης που θέλει όλα τα παιδιά να φοιτούν στο σχολείο της γειτονιάς τους.
Ναι στην τροπολογία!!!! Η ύπαρξη τμημάτων αποκλειστικά ειδικής αγωγής είναι λανθασμένη, διότι δεν αντιμετωπίζει την εκπαίδευση ως ενιαία, αλλά ως κατηγορία. Το βασικό πτυχίο του δασκάλου ή του νηπιαγωγού που θα είχε ως συνέχεια μια περαιτέρω εξειδίκευση (μεταπτυχιακό-διδακτορικό), ανταποκρίνεται πλήρως στη φιλοσοφία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης που θέλει όλα τα παιδιά να φοιτούν στο σχολείο της γειτονιάς τους.