Το στ) κριτήριο για την ένταξη στους κύριους πίνακες είναι το μοναδικό αυτής της κατηγορίας που δεν περιέχει κάποιο ακαδημαικό προσόν, σχετικό με την ΕΑΕ. Προφανώς σχετίζεται με αναπληρωτές που έχουν βαθιά προυπηρεσία στην ΕΑΕ αλλά δυστυχώς δεν έχουν κάποιο αποδεδειγμένο ακαδημαικό προσόν. Επίσης η πενταετής προυπηρεσία δεν αντιστοιχεί σε 50 αλλά σε 60 μήνες. Η θεωρία που θέλει τους αναπληρωτές να εργάζονται 10 μήνες ανά ημερολογιακό έτος, νομίζω πως δεν ευσταθεί καθώς η πρόσληψη αναπληρωτών από την 1η Σεπτεμβρίου δεν είναι ο κανόνας. Τέλος θεωρώ πως ίσως θα έπρεπε να υπάρχει σχετική διαφοροποίηση των κριτηρίων σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καθώς υπάρχουν "διαφορετικές" συνθήκες. Στη Δευτεροβάθμια, για παράδειγμα, δεν υπάρχουν αμιγώς καθηγητικές σχολές ΕΑΕ.
Το στ) κριτήριο για την ένταξη στους κύριους πίνακες είναι το μοναδικό αυτής της κατηγορίας που δεν περιέχει κάποιο ακαδημαικό προσόν, σχετικό με την ΕΑΕ. Προφανώς σχετίζεται με αναπληρωτές που έχουν βαθιά προυπηρεσία στην ΕΑΕ αλλά δυστυχώς δεν έχουν κάποιο αποδεδειγμένο ακαδημαικό προσόν. Επίσης η πενταετής προυπηρεσία δεν αντιστοιχεί σε 50 αλλά σε 60 μήνες. Η θεωρία που θέλει τους αναπληρωτές να εργάζονται 10 μήνες ανά ημερολογιακό έτος, νομίζω πως δεν ευσταθεί καθώς η πρόσληψη αναπληρωτών από την 1η Σεπτεμβρίου δεν είναι ο κανόνας. Τέλος θεωρώ πως ίσως θα έπρεπε να υπάρχει σχετική διαφοροποίηση των κριτηρίων σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καθώς υπάρχουν "διαφορετικές" συνθήκες. Στη Δευτεροβάθμια, για παράδειγμα, δεν υπάρχουν αμιγώς καθηγητικές σχολές ΕΑΕ.