Αναφορικά με τα κριτήρια μοριοδότησης στους Κύριους Πίνακες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης :
1) Η βαρύτητα των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στην ΕΑΕ συγκρινόμενη με την προυπηρεσία, νομίζω πως πρέπει να διατηρηθεί, καθώς οι μεταπτυχιακοί τίτλοι αποτελούν βασική προυπόθεση για ένταξη στον ευρύτερο χώρο της ΕΑΕ (ελλείψει αμιγώς καθηγητικών σχολών ΕΑΕ). Έτσι λαμβάνοντας ως δεδομένη τη διατήρησή της μοριοδότησής τους με 4 μονάδες,θεωρώ πως για κάθε μήνα πραγματικής προυπηρεσίας σωστό είναι να λαμβάνονται 0,2 μονάδες (όπως ισχύει σήμερα). Η προτεινόμενη αύξηση της μοριοδότησης της προυπηρεσίας, εμμέσως υποβαθμίζει τη σημασία των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών.
2) Θεωρώ πως και για λόγους ισότητας, τα σεμινάρια ετήσιας επιμόρφωσης (400 ωρών) θα πρέπει να μοριοδοτούνται όχι μόνο για τους καταταγέντες με πενταετή προυπηρεσία αλλά για το σύνολο των καταταγέντων στους εν λόγω Πίνακες.
3) Με δεδομένο πως στόχος είναι τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις των αναπληρωτών να ισχύουν και για την ΕΑΕ, θεωρώ πως είναι σωστό να προβλεφθεί και στην ΕΑΕ ο διπλασιασμός των μονάδων της προυπηρεσίας που έχει αποκτηθεί σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες της χώρας (κάτι το οποίο αποτυπώνεται ήδη και στο ΟΠΣΥΔ).
Αναπληρωτής ΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Αναφορικά με τα κριτήρια μοριοδότησης στους Κύριους Πίνακες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης : 1) Η βαρύτητα των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στην ΕΑΕ συγκρινόμενη με την προυπηρεσία, νομίζω πως πρέπει να διατηρηθεί, καθώς οι μεταπτυχιακοί τίτλοι αποτελούν βασική προυπόθεση για ένταξη στον ευρύτερο χώρο της ΕΑΕ (ελλείψει αμιγώς καθηγητικών σχολών ΕΑΕ). Έτσι λαμβάνοντας ως δεδομένη τη διατήρησή της μοριοδότησής τους με 4 μονάδες,θεωρώ πως για κάθε μήνα πραγματικής προυπηρεσίας σωστό είναι να λαμβάνονται 0,2 μονάδες (όπως ισχύει σήμερα). Η προτεινόμενη αύξηση της μοριοδότησης της προυπηρεσίας, εμμέσως υποβαθμίζει τη σημασία των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών. 2) Θεωρώ πως και για λόγους ισότητας, τα σεμινάρια ετήσιας επιμόρφωσης (400 ωρών) θα πρέπει να μοριοδοτούνται όχι μόνο για τους καταταγέντες με πενταετή προυπηρεσία αλλά για το σύνολο των καταταγέντων στους εν λόγω Πίνακες. 3) Με δεδομένο πως στόχος είναι τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις των αναπληρωτών να ισχύουν και για την ΕΑΕ, θεωρώ πως είναι σωστό να προβλεφθεί και στην ΕΑΕ ο διπλασιασμός των μονάδων της προυπηρεσίας που έχει αποκτηθεί σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες της χώρας (κάτι το οποίο αποτυπώνεται ήδη και στο ΟΠΣΥΔ). Αναπληρωτής ΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης