ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Προφανώς και όχι στη νέα τροπολογία η οποία για κανένα λόγο δεν θεωρείται δίκαιη και ισότιμη για τους παιδαγωγούς εφόσον υποβαθμίζει το βασικό πτυχίο των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής οι οποίοι σπούδασαν, διδάχτηκαν, κόπιασαν για να μάθουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους η οποία είναι ως γνωστόν κοινωνικό λειτούργημα και για να σταματήσει η κοινωνία μας να πειραματίζεται άλλο στα παιδιά με ειδικές ανάγκες .Απορώ πως η κυβέρνηση μας επιτρέπει με αυτήν την ανικανοποίητη δικαιολογία της κατοχής ενός μεταπτυχιακού ή σεμιναρίου να θεωρείται κάποιος ικανότερος από έναν άνθρωπο ο οποίος διάλεξε να αφοσιώσει τέσσερα θεωρητικά αλλά και πρακτικά χρόνια για να μπορέσει να μεταδώσει τις γνώσεις του όσο καλύτερα μπορεί. Όλα αυτά είναι απλά και λογικά, καμία δικαιοσύνη δεν υπάρχει στο να θέτεις ανεπαρκή κάποιον που διάλεξε να φοιτήσει σε μια σχολή και απέκτησε το βασικό πτυχίο του με όνειρο να κάνει αυτό που διδάχθηκε και αυτό που αγαπάει και επαρκή κάποιον που έχει στην κατοχή του ένα μεταπτυχιακό ή πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων. Κανένα πτυχίο δεν πρέπει να υποβαθμίζεται έτσι κάνοντας τις γνώσεις μας αόρατες και προφανώς χωρίς να βοηθήσει το κοινό καλό η κυβέρνηση. Ας βάλουμε τη λογική πιο πάνω από τα προσωπικά συμφέροντα γιατί το σημαντικό δεν είναι μόνο η επαγγελματική αποκατάσταση και ας κοιτάξουμε το κοινό συμφέρον και ως παιδαγωγοί το συμφέρον φυσικά των παιδιών
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ Προφανώς και όχι στη νέα τροπολογία η οποία για κανένα λόγο δεν θεωρείται δίκαιη και ισότιμη για τους παιδαγωγούς εφόσον υποβαθμίζει το βασικό πτυχίο των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής οι οποίοι σπούδασαν, διδάχτηκαν, κόπιασαν για να μάθουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους η οποία είναι ως γνωστόν κοινωνικό λειτούργημα και για να σταματήσει η κοινωνία μας να πειραματίζεται άλλο στα παιδιά με ειδικές ανάγκες .Απορώ πως η κυβέρνηση μας επιτρέπει με αυτήν την ανικανοποίητη δικαιολογία της κατοχής ενός μεταπτυχιακού ή σεμιναρίου να θεωρείται κάποιος ικανότερος από έναν άνθρωπο ο οποίος διάλεξε να αφοσιώσει τέσσερα θεωρητικά αλλά και πρακτικά χρόνια για να μπορέσει να μεταδώσει τις γνώσεις του όσο καλύτερα μπορεί. Όλα αυτά είναι απλά και λογικά, καμία δικαιοσύνη δεν υπάρχει στο να θέτεις ανεπαρκή κάποιον που διάλεξε να φοιτήσει σε μια σχολή και απέκτησε το βασικό πτυχίο του με όνειρο να κάνει αυτό που διδάχθηκε και αυτό που αγαπάει και επαρκή κάποιον που έχει στην κατοχή του ένα μεταπτυχιακό ή πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων. Κανένα πτυχίο δεν πρέπει να υποβαθμίζεται έτσι κάνοντας τις γνώσεις μας αόρατες και προφανώς χωρίς να βοηθήσει το κοινό καλό η κυβέρνηση. Ας βάλουμε τη λογική πιο πάνω από τα προσωπικά συμφέροντα γιατί το σημαντικό δεν είναι μόνο η επαγγελματική αποκατάσταση και ας κοιτάξουμε το κοινό συμφέρον και ως παιδαγωγοί το συμφέρον φυσικά των παιδιών