Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Ψώμος | 25 Νοεμβρίου 2009, 22:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι απόψεις μου επί των προτάσεων για αποσπάσεις είναι να τροποποιηθούν ως εξής: α) Ο εκπαιδευτικός που αποσπάται παίρνει τα μόρια του σχολείου που μεταβαίνει ή του πλησιέστερου της υπηρεσίας σχολείου. β) Ο εκπαιδευτικός που διατίθεται παίρνει τα μόρια του σχολείου που μεταβαίνει ή του πλησιέστερου της υπηρεσίας σχολείου. γ) Οι εκπαιδευτικοί που διανύουν το στάδιο της δοκιμαστικής υπηρεσίας δεν θα αποσπώνται. δ) Θα προσδιοριστεί ο αριθμός των θέσεων που απαιτείται να καλυφθούν με απόσπαση εκπαιδευτικών και θα υπάρχει σαφής και καθορισμένη μοριοδότηση για τις αποσπάσεις όπως και για τις μεταθέσεις(στις αποσπάσεις τα οικογενειακά κριτήρια να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από ότι στις μεταθέσεις). Η αναφορά ειδικών προσόντων για κάθε θέση είναι προς την σωστή κατεύθυνση αναμφισβήτητα αλλά εμπεριέχει τον κίνδυνο φωτογραφικών θέσεων απόσπασης, οπότε προτείνω να δημιουργηθούν κατηγορίες θέσεων(π.χ. μηχανογράφηση, γραμματεία κλπ) και να ζητούνται ειδικά προσόντα ανά κατηγορία(με καθορισμένη μοριοδότηση) και όχι για κάθε θέση ξεχωριστά(εκτός πολύ εξαιρετικών περιπτώσεων που πράγματι απαιτούντα ειδικά προσόντα). ε) Όλες οι διαδικασίες να είναι διαφανείς μέσω του διαδικτύου και να δίνεται προφανώς δικαίωμα ένστασης.