Τα μεταπτυχιακά αυτά που πολλοί κατηγορούν ενώ τα έχουν παρακολουθήσει και οι ίδιοι τους έχουν διδακτικές μονάδες που αναγνωρίζονται και στο εξωτερικό όχι μόνο στην Ελλάδα. Αν λοιπόν ένας προπτυχιακός ειδικής και ένας μεταπτυχιακός ειδικής διεκδικήσουν μια δουλειά σε σχολείο στο εξωτερικό εννοείται ότι θα προτιμηθεί ο μεταπτυχιακός.
Αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχει κανένας μακροχρόνιος σχεδιασμός για την λειτουργία της εκπαίδευσης (όπως και γενικότερα θα μου πείτε!). Ότι προκύψει! Δε γίνεται να βασιζόμαστε στην άποψη του καθενός εμπλεκόμενου γιατί η άποψη του είναι ανάλογη με το συμφέρον του.
Πρέπει να πάρουν θέση οι πανεπιστημιακοί της εκπαίδευσης να εξηγήσουν για ποιους ακριβώς παιδαγωγικούς λόγους θα πρέπει να αποκλείονται οι γενικής με τα χρόνια από την ειδική αγωγή αφού ο σκοπός της είναι η ένταξη των μαθητών σε γενική τάξη.
Τα μεταπτυχιακά αυτά που πολλοί κατηγορούν ενώ τα έχουν παρακολουθήσει και οι ίδιοι τους έχουν διδακτικές μονάδες που αναγνωρίζονται και στο εξωτερικό όχι μόνο στην Ελλάδα. Αν λοιπόν ένας προπτυχιακός ειδικής και ένας μεταπτυχιακός ειδικής διεκδικήσουν μια δουλειά σε σχολείο στο εξωτερικό εννοείται ότι θα προτιμηθεί ο μεταπτυχιακός. Αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχει κανένας μακροχρόνιος σχεδιασμός για την λειτουργία της εκπαίδευσης (όπως και γενικότερα θα μου πείτε!). Ότι προκύψει! Δε γίνεται να βασιζόμαστε στην άποψη του καθενός εμπλεκόμενου γιατί η άποψη του είναι ανάλογη με το συμφέρον του. Πρέπει να πάρουν θέση οι πανεπιστημιακοί της εκπαίδευσης να εξηγήσουν για ποιους ακριβώς παιδαγωγικούς λόγους θα πρέπει να αποκλείονται οι γενικής με τα χρόνια από την ειδική αγωγή αφού ο σκοπός της είναι η ένταξη των μαθητών σε γενική τάξη.