1. Πώς είναι δυνατόν σε πίνακα που μοριοδοτούνται τα προσόντα, οι πολύτεκνοι να παίρνουν 7 μόρια; Θεωρούνται καλύτεροι εκπαιδευτικοί; Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και κάποιοι που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν. Δεν μπορείτε να τους καταδικάζετε έτσι. Είναι άκρως ρατσιστική συμπεριφορά εκ μέρους του υπουργείου.
2. Εφόσον αποφασίσατε ότι η δικαιότερη κατάταξη αναπληρωτών είναι βάση προσόντων, γιατί αυτό δεν εφαρμόζεται σε όλους τους κλάδους, παρά μόνον στην ειδική αγωγή; Αποσκοπεί μήπως σε κάποια συμφέροντα;
3. Σε κανέναν άλλο κλάδο ένα μεταπτυχιακό με συνάφεια, δε δίνει επαγγελματικά δικαιώματα.
4. Οι 71/61 και πάλι καταδικάζονται στον ίδιο τους τον πίνακα. Ο μόνος τρόπος για να πάρουν μόρια είναι η ύπαρξη τριών ή περισσότερων τέκνων. Τα μεταπτυχιακά τους (που σύμφωνα με εσάς είναι επιπλέον προσόντα) δεν προσμετρούνται.
5. Οι 71/61 έχουν παιδαγωγική επάρκεια (αυτό μπορεί να επιβεβαιωθεί και από τα τμήματά τους, στα οποία έκαναν και πρακτική σε γενικά σχολεία, σχέδια διδασκαλίας, μία πληθώρα παιδαγωγικών μαθημάτων κλπ), επομένως γιατί δεν ισχύει και το αντίστροφο, να μπαίνουν δηλαδή και αυτοί στον πίνακα γενικής αγωγής;
Έναν τόσο ευαίσθητο χώρο τον θυσιάζετε στον βωμό της "μπίζνας" των μεταπτυχιακών!
Κατάφωρη αδικία! Απόσυρση της πρότασης ή τουλάχιστον τροποποίησή της με αξιοκρατικά κριτήρια!
1. Πώς είναι δυνατόν σε πίνακα που μοριοδοτούνται τα προσόντα, οι πολύτεκνοι να παίρνουν 7 μόρια; Θεωρούνται καλύτεροι εκπαιδευτικοί; Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και κάποιοι που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν. Δεν μπορείτε να τους καταδικάζετε έτσι. Είναι άκρως ρατσιστική συμπεριφορά εκ μέρους του υπουργείου. 2. Εφόσον αποφασίσατε ότι η δικαιότερη κατάταξη αναπληρωτών είναι βάση προσόντων, γιατί αυτό δεν εφαρμόζεται σε όλους τους κλάδους, παρά μόνον στην ειδική αγωγή; Αποσκοπεί μήπως σε κάποια συμφέροντα; 3. Σε κανέναν άλλο κλάδο ένα μεταπτυχιακό με συνάφεια, δε δίνει επαγγελματικά δικαιώματα. 4. Οι 71/61 και πάλι καταδικάζονται στον ίδιο τους τον πίνακα. Ο μόνος τρόπος για να πάρουν μόρια είναι η ύπαρξη τριών ή περισσότερων τέκνων. Τα μεταπτυχιακά τους (που σύμφωνα με εσάς είναι επιπλέον προσόντα) δεν προσμετρούνται. 5. Οι 71/61 έχουν παιδαγωγική επάρκεια (αυτό μπορεί να επιβεβαιωθεί και από τα τμήματά τους, στα οποία έκαναν και πρακτική σε γενικά σχολεία, σχέδια διδασκαλίας, μία πληθώρα παιδαγωγικών μαθημάτων κλπ), επομένως γιατί δεν ισχύει και το αντίστροφο, να μπαίνουν δηλαδή και αυτοί στον πίνακα γενικής αγωγής; Έναν τόσο ευαίσθητο χώρο τον θυσιάζετε στον βωμό της "μπίζνας" των μεταπτυχιακών! Κατάφωρη αδικία! Απόσυρση της πρότασης ή τουλάχιστον τροποποίησή της με αξιοκρατικά κριτήρια!