Δεν είναι λογικό να μπορέσει να συμφωνήσει κανείς με αυτη την τροπολογία,
διότι πως μπορεί σπουδές 4 ετών, να μπορούν να αντικατασταθούν με μεταπτυχιακά;
Και μάλιστα όταν όλοι γνωρίζουμε για αυτά τα μεταπτυχιακά, τον οποίον είναι αμφίβολη η ποιότητα τους, εφόσον είναι εξ αποστάσεως, γεγονός που γενικά μπορεί να μην είναι κακό, αλλά γνωρίζουμε πως δεν υπάρχει και ουσιαστική διαδραστικότητα μεταξύ φοιτητή και πανεπιστημίου. Πως μπορούν μεταπτυχιακά με πληρωμή ( άρα κατά κάποιο τρόπο ιδιωτικής φύσεως) να έχουν μεγαλύτερη αξία από βασικά πτυχία, δημοσίων πανεπιστημίων. Επίσης με στεναχωρεί το γεγονός πως κάποιος που έχει λεφτά, θα μπορέσει να τα κάνει, ενώ κάποιος άλλος εκπαιδευτικός που ζει με τα λεφτά που παίρνει από το υπουργείο, είναι αδύνατον να τα παρακολουθήσει, διότι τα δίδακτρα είναι αφύσικα ψηλά για τον μέσο έλληνα εργαζόμενο.
Το σημαντικότερο είναι όμως, πως δεν γίνεται ένα τόσο λεπτό θέμα, των παιδιών με ειδικές ανάγκες να, που έχουν πραγματικά ανάγκη από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό να το υποβιβάζουμε. Αν δεν έχει αξία ένα πτυχίο 4 ετών, τότε γιατί το σπουδάζει κανείς, ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης της σχολής;
Δεν είναι λογικό να μπορέσει να συμφωνήσει κανείς με αυτη την τροπολογία, διότι πως μπορεί σπουδές 4 ετών, να μπορούν να αντικατασταθούν με μεταπτυχιακά; Και μάλιστα όταν όλοι γνωρίζουμε για αυτά τα μεταπτυχιακά, τον οποίον είναι αμφίβολη η ποιότητα τους, εφόσον είναι εξ αποστάσεως, γεγονός που γενικά μπορεί να μην είναι κακό, αλλά γνωρίζουμε πως δεν υπάρχει και ουσιαστική διαδραστικότητα μεταξύ φοιτητή και πανεπιστημίου. Πως μπορούν μεταπτυχιακά με πληρωμή ( άρα κατά κάποιο τρόπο ιδιωτικής φύσεως) να έχουν μεγαλύτερη αξία από βασικά πτυχία, δημοσίων πανεπιστημίων. Επίσης με στεναχωρεί το γεγονός πως κάποιος που έχει λεφτά, θα μπορέσει να τα κάνει, ενώ κάποιος άλλος εκπαιδευτικός που ζει με τα λεφτά που παίρνει από το υπουργείο, είναι αδύνατον να τα παρακολουθήσει, διότι τα δίδακτρα είναι αφύσικα ψηλά για τον μέσο έλληνα εργαζόμενο. Το σημαντικότερο είναι όμως, πως δεν γίνεται ένα τόσο λεπτό θέμα, των παιδιών με ειδικές ανάγκες να, που έχουν πραγματικά ανάγκη από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό να το υποβιβάζουμε. Αν δεν έχει αξία ένα πτυχίο 4 ετών, τότε γιατί το σπουδάζει κανείς, ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης της σχολής;