ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Σε ποιον άλλον κλάδο εκπαιδευτικών αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο???
Απαξιώνεται και υποβαθμίζεται το βασικό πτυχίο κάτι το οποίο δε συμβαίνει σε κανέναν άλλον κλάδο. Η Ειδική Αγωγή βρίσκεται εδώ και χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς. Δεν είναι χώρος για πειραματισμούς.
Πήραμε ένα πτυχίο μετά από 4 χρόνια σπουδών, για να πάρουμε….4 μόρια (!) και όχι δικαίωμα διορισμού και πρόσληψης στον κλάδο μας, όπως συμβαίνει με κάθε άλλο πτυχίο εκπαιδευτικού???ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΑΔΙΚΙΑ!
Είναι ολοφάνερο ότι σκοπεύουν να υποβαθμίσουν την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Με αυτήν την τροπολογία τίθενται ταξικοί φραγμοί στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και που. Η εκπαίδευση είναι για τους λίγους, αυτούς που θα έχουν χρήματα να πληρώσουν για να αποκτήσουν τα προσόντα και τα μόρια. Άλλωστε το πτυχίο που απέκτησες -δημόσια και δωρεάν- από πανεπιστήμιο αξίζει…4 μόρια… Όλα αυτά μόνο για το συγκεκριμενο κλάδο ???
Απαιτούμε να μην λειτουργεί η στελέχωση στην Ειδική Αγωγή σε ένα καθεστώς “εξαίρεσης” σε σχέση με το τι συμβαίνει με κάθε άλλο κλάδο/πίνακα εκπαιδευτικών.
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ .
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ .
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Σε ποιον άλλον κλάδο εκπαιδευτικών αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο??? Απαξιώνεται και υποβαθμίζεται το βασικό πτυχίο κάτι το οποίο δε συμβαίνει σε κανέναν άλλον κλάδο. Η Ειδική Αγωγή βρίσκεται εδώ και χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς. Δεν είναι χώρος για πειραματισμούς. Πήραμε ένα πτυχίο μετά από 4 χρόνια σπουδών, για να πάρουμε….4 μόρια (!) και όχι δικαίωμα διορισμού και πρόσληψης στον κλάδο μας, όπως συμβαίνει με κάθε άλλο πτυχίο εκπαιδευτικού???ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΑΔΙΚΙΑ! Είναι ολοφάνερο ότι σκοπεύουν να υποβαθμίσουν την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Με αυτήν την τροπολογία τίθενται ταξικοί φραγμοί στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και που. Η εκπαίδευση είναι για τους λίγους, αυτούς που θα έχουν χρήματα να πληρώσουν για να αποκτήσουν τα προσόντα και τα μόρια. Άλλωστε το πτυχίο που απέκτησες -δημόσια και δωρεάν- από πανεπιστήμιο αξίζει…4 μόρια… Όλα αυτά μόνο για το συγκεκριμενο κλάδο ??? Απαιτούμε να μην λειτουργεί η στελέχωση στην Ειδική Αγωγή σε ένα καθεστώς “εξαίρεσης” σε σχέση με το τι συμβαίνει με κάθε άλλο κλάδο/πίνακα εκπαιδευτικών. ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ . ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ . ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ