Ολοι εχουν αναγκη την εργασια. Ειναι αναμενομενο οι δασκαλοι γενικης που πλεον δεν εχουν δουλεια να αναζητουν αλλο τροπο να εισχωρησουν στον πινακα τους. Η προυπηρεσια τους μετραει και στους δυο πινακες. Μεγαλη αδικια για τους υπολοιπους ομως. Απο τη μια δεν μπορουν ολοι οι δασκαλοι να κανουν μεταπτυχιακο εξ αποστασεως στην ειδικη αγωγη και ετσι ενω εχουν μπει στον πινακα και εργαζονται σιγα σιγα θα χασουν τη δουλεια τους απο τους γενικης-ειδικης που θα επιστρεψουν στον πινακα της γενικης μολις αποκτησουν προυπηρεσια απο την ειδικη. Απο την αλλη καταφορη η αδικια για τους ειδικης που καθε χρονο εχουν στο κεφαλι τους, τους μεταπτυχιακους, τους "επιμορφωτες" και τα συμφεροντα ορισμενων. Δυστυχως πολλοι λιγοι ρημαζουν τη ζωη πολλων.
Ολοι εχουν αναγκη την εργασια. Ειναι αναμενομενο οι δασκαλοι γενικης που πλεον δεν εχουν δουλεια να αναζητουν αλλο τροπο να εισχωρησουν στον πινακα τους. Η προυπηρεσια τους μετραει και στους δυο πινακες. Μεγαλη αδικια για τους υπολοιπους ομως. Απο τη μια δεν μπορουν ολοι οι δασκαλοι να κανουν μεταπτυχιακο εξ αποστασεως στην ειδικη αγωγη και ετσι ενω εχουν μπει στον πινακα και εργαζονται σιγα σιγα θα χασουν τη δουλεια τους απο τους γενικης-ειδικης που θα επιστρεψουν στον πινακα της γενικης μολις αποκτησουν προυπηρεσια απο την ειδικη. Απο την αλλη καταφορη η αδικια για τους ειδικης που καθε χρονο εχουν στο κεφαλι τους, τους μεταπτυχιακους, τους "επιμορφωτες" και τα συμφεροντα ορισμενων. Δυστυχως πολλοι λιγοι ρημαζουν τη ζωη πολλων.