Το υπουργείο για λόγους οικονομικούς και καθαρά δημοσιονομικούς αποφάσισε να συρρικνώσει τις προσλήψεις και να καλύψει με ότι έχει αδιαφορώντας για το βασικό πτυχίο και για την επιστημονική θεώρηση του θέματος.
Όμως, η ειδική αγωγή δεν είναι παιχνίδι και χώρος για πειραματισμούς. Στα ειδικά ιδιαίτερα μπορούν να υπάρχουν παιδιά με σοβαρές διαταραχές και ανάγκες. Το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό, που είναι εξειδικεύσεις δεν μπορεί αν δώσει γνώσεις και να αντικαταστήσει τις βασικές σπουδές, όπου γίνεται εκτεταμένη πρακτική και γνωστική κατάρτιση.
Η μοριοδότηση θέτει θέμα καθαρότητας πτυχίου και κλάδου. Στην ουσία κλείνει τα τμήματα και απλά δίνει κάποια μόρια σε κάτι που θα έπρεπε αυτονόητα να θεωρείται αποκλειστικό δικαίωμα πρόσληψης. Εξάλλου, οι αυξημένες ανάγκες δημιούργησαν την ανάγκη ύπαρξης και μερικώς ή καθόλου καταρτισμένου προσωπικού.
Το από το τίποτα καλύτερα το κάτι.
Η κατάσταση και το σκεπτικό είναι παράλογο, αφού δεν μπορεί το βασικό να παίρνει μόρια και μάλιστα λιγότερα έναντι της εξειδίκευσης. Απαξιώνεις και υποβαθμίζεις κατάφορα έναν ολόκληρο κλάδο για λόγους που προσκρούουν στην επιστημονική σκέψη.
Κάνεις ένα πτυχίο μοριοδότηση πρόσληψης σε κάτι που μπορούν να συμμετέχουν όλοι.
Επιπλέον υποβαθμίζεις τη διδακτική ποιότητα σε άτομα με αναπηρία, νοητική, ψυχική, ψυχολογική, μαθησιακή, κοινωνική, κινητική, επικοινωνιακή και βάζεις έναν άνθρωπο άσχετο που δεν γνωρίζει να εκπαιδεύσει με ειδικό τρόπο, θίγοντας στην ουσία τα ίδια τα παιδιά και τους γονείς.
Το υπουργείο για λόγους οικονομικούς και καθαρά δημοσιονομικούς αποφάσισε να συρρικνώσει τις προσλήψεις και να καλύψει με ότι έχει αδιαφορώντας για το βασικό πτυχίο και για την επιστημονική θεώρηση του θέματος. Όμως, η ειδική αγωγή δεν είναι παιχνίδι και χώρος για πειραματισμούς. Στα ειδικά ιδιαίτερα μπορούν να υπάρχουν παιδιά με σοβαρές διαταραχές και ανάγκες. Το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό, που είναι εξειδικεύσεις δεν μπορεί αν δώσει γνώσεις και να αντικαταστήσει τις βασικές σπουδές, όπου γίνεται εκτεταμένη πρακτική και γνωστική κατάρτιση. Η μοριοδότηση θέτει θέμα καθαρότητας πτυχίου και κλάδου. Στην ουσία κλείνει τα τμήματα και απλά δίνει κάποια μόρια σε κάτι που θα έπρεπε αυτονόητα να θεωρείται αποκλειστικό δικαίωμα πρόσληψης. Εξάλλου, οι αυξημένες ανάγκες δημιούργησαν την ανάγκη ύπαρξης και μερικώς ή καθόλου καταρτισμένου προσωπικού. Το από το τίποτα καλύτερα το κάτι. Η κατάσταση και το σκεπτικό είναι παράλογο, αφού δεν μπορεί το βασικό να παίρνει μόρια και μάλιστα λιγότερα έναντι της εξειδίκευσης. Απαξιώνεις και υποβαθμίζεις κατάφορα έναν ολόκληρο κλάδο για λόγους που προσκρούουν στην επιστημονική σκέψη. Κάνεις ένα πτυχίο μοριοδότηση πρόσληψης σε κάτι που μπορούν να συμμετέχουν όλοι. Επιπλέον υποβαθμίζεις τη διδακτική ποιότητα σε άτομα με αναπηρία, νοητική, ψυχική, ψυχολογική, μαθησιακή, κοινωνική, κινητική, επικοινωνιακή και βάζεις έναν άνθρωπο άσχετο που δεν γνωρίζει να εκπαιδεύσει με ειδικό τρόπο, θίγοντας στην ουσία τα ίδια τα παιδιά και τους γονείς.