ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ που συμβάλλει στην υποτίμηση του βασικού πτυχίου των εκπαιδευτικών ΠΕ71-ΠΕ61. Στις δομές ΕΑΕ θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η πρόταξη όσων έχουν βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή,οι οποίοι έχουν καταρτιστεί επαρκώς με τέσσερα χρόνια σπουδών, με πολλά μαθήματα που καλύπτουν γνώσεις στην παιδαγωγική, στην ψυχολογία, στην ειδική αγωγή, στις ανθρωπιστικές και θετικές επιστήμες, με πρακτικές σε γενικά και ειδικά σχολεία!
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ που εμπαίζει για άλλη μια φορά τον κλάδο της ειδικής αγωγής, καθώς υπονομεύει τη δημόσια και δωρεάν παιδεία. Παραγκωνίζει τα βασικά πτυχία και οδηγεί όσους θέλουν να δουλέψουν και έχουν την οικονομική δυνατότητα σε ένα κυνήγι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων προωθώντας την εμπορευματοποίηση των πτυχίων αυτών, χωρίς να αποσκοπούν στην εξέλιξη της επιστήμης και την απόκτηση βαθύτερων γνώσεων.
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ που συμβάλλει στην υποτίμηση του βασικού πτυχίου των εκπαιδευτικών ΠΕ71-ΠΕ61. Στις δομές ΕΑΕ θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η πρόταξη όσων έχουν βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή,οι οποίοι έχουν καταρτιστεί επαρκώς με τέσσερα χρόνια σπουδών, με πολλά μαθήματα που καλύπτουν γνώσεις στην παιδαγωγική, στην ψυχολογία, στην ειδική αγωγή, στις ανθρωπιστικές και θετικές επιστήμες, με πρακτικές σε γενικά και ειδικά σχολεία! ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ που εμπαίζει για άλλη μια φορά τον κλάδο της ειδικής αγωγής, καθώς υπονομεύει τη δημόσια και δωρεάν παιδεία. Παραγκωνίζει τα βασικά πτυχία και οδηγεί όσους θέλουν να δουλέψουν και έχουν την οικονομική δυνατότητα σε ένα κυνήγι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων προωθώντας την εμπορευματοποίηση των πτυχίων αυτών, χωρίς να αποσκοπούν στην εξέλιξη της επιστήμης και την απόκτηση βαθύτερων γνώσεων.