1. Είναι δυνατόν ένα διδακτορικό να είναι πιο κάτω από την αναπηρία, όταν υποτίθεται πως το ζητούμενο είναι η επιλογή του καταλληλότερου εκπαιδευτικού;
2. Ποια επιστημονική τεκμηρίωση, ποια βιβλιογραφία λέει πως οι ΑμεΑ είναι κατάλληλοι να διδάξουν στην ειδική εκπαίδευση αλλά όχι στην γενική; Μήπως γιατί στην γενική θα ξεσηκωθούν οι γονείς μιας και τα παιδιά τους δίνουν πανελλήνιες, ενώ στην ειδική τα παιδιά είναι κατώτερου θεού και «δεν βαριέσαι σιγά την εκπαίδευση». Με αυτό το σκεπτικό προφανώς στέλνουν και εκπαιδευτικούς χωρίς κανένα προσόν ΕΑΕ στα ειδικά σχολεία.
3. ο γονέας παιδιού ΑμεΑ είναι δάσκαλος του παιδιού του και δεν μπορεί να είναι όλων των παιδιών με αναπηρία Πώς ένας γονέας με παιδί με κινητική αναπηρία γίνεται κατάλληλος να διδάξει ένα παιδί με αυτισμό;
4. εναρμονιζόμενοι με άπειρες υποδείξεις και αποφάσεις του συνηγόρου του παιδιού είχε εξασφαλιστεί πει πως οι εκπαιδευτικοί ΑμεΑ δεν θα πηγαίνουν στην παράλληλη στήριξη. Θα πρέπει να μας πουν λοιπόν τώρα πώς θα απαντήσουν στα ερωτήματα του συνηγόρου στο γιατί π.χ. θα στέλνεται ένας κωφός ή τυφλός ή κινητικά ανάπηρος εκπαιδευτικός να υποστηρίξει έναν μαθητή με αυτισμό, όταν είναι προφανές πως η υποστήριξη αυτή δεν μπορεί να είναι αυτή που έχει ανάγκη ο μαθητής;
1. Είναι δυνατόν ένα διδακτορικό να είναι πιο κάτω από την αναπηρία, όταν υποτίθεται πως το ζητούμενο είναι η επιλογή του καταλληλότερου εκπαιδευτικού; 2. Ποια επιστημονική τεκμηρίωση, ποια βιβλιογραφία λέει πως οι ΑμεΑ είναι κατάλληλοι να διδάξουν στην ειδική εκπαίδευση αλλά όχι στην γενική; Μήπως γιατί στην γενική θα ξεσηκωθούν οι γονείς μιας και τα παιδιά τους δίνουν πανελλήνιες, ενώ στην ειδική τα παιδιά είναι κατώτερου θεού και «δεν βαριέσαι σιγά την εκπαίδευση». Με αυτό το σκεπτικό προφανώς στέλνουν και εκπαιδευτικούς χωρίς κανένα προσόν ΕΑΕ στα ειδικά σχολεία. 3. ο γονέας παιδιού ΑμεΑ είναι δάσκαλος του παιδιού του και δεν μπορεί να είναι όλων των παιδιών με αναπηρία Πώς ένας γονέας με παιδί με κινητική αναπηρία γίνεται κατάλληλος να διδάξει ένα παιδί με αυτισμό; 4. εναρμονιζόμενοι με άπειρες υποδείξεις και αποφάσεις του συνηγόρου του παιδιού είχε εξασφαλιστεί πει πως οι εκπαιδευτικοί ΑμεΑ δεν θα πηγαίνουν στην παράλληλη στήριξη. Θα πρέπει να μας πουν λοιπόν τώρα πώς θα απαντήσουν στα ερωτήματα του συνηγόρου στο γιατί π.χ. θα στέλνεται ένας κωφός ή τυφλός ή κινητικά ανάπηρος εκπαιδευτικός να υποστηρίξει έναν μαθητή με αυτισμό, όταν είναι προφανές πως η υποστήριξη αυτή δεν μπορεί να είναι αυτή που έχει ανάγκη ο μαθητής;