Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΗΡΑΚΛΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 23:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πληγή για την εκπαίδευση αποτελεί τα τελευταία 10 χρόνια το τρίπτυχο: ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ-ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ. ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ: Είναι αδιανόητο να ζητούνται σε μια Δ/νση δ/θμιας 15 π.χ. φιλόλογοι και να διορίζονται 50, να ζητούνται 10 ΠΕ19 και να διορίζονται υπερπολαπλάσσιοι. Με αυτόν τον τρόπο διασύρθηκε η εκπαίδευση όταν αποκαλύφθηκαν αρκετές δεκάδες καθηγητές στην ίδια οργανική θέση σε νησιά όπως ο Αη Στράτης και όχι μόνο. Παράλληλα οι υπεράριθμοι, με αδιαφανείς διαδικασίες τοποθετούνται ανά τριάδες -τετράδες σε μία σχολική μονάδα. Κρίνονται ως υπεράριθμοι από τα οικεία ΠΥΣΔΕ και αποσπώνται δεξιά και αριστερά. Είναι αδιανόητο να ζητώνται από Δ.Δ.Ε. π.χ. 10 φιλόλογοι για την Δ΄Κυκλάδων και να διορίζονται μόνο 2 στην Δ΄και 15 στην Β΄ ή Γ΄Κυκλάδων. Το γεγονός αυτό υποκρύπτει άνομες πιέσεις, σκέψεις και πρακτικές από την Κεντρική Υπηρεσία και πρέπει άμεσα να σταματήσει. Παράλληλα θα πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία διορισμού μονίμων εφ' όσον οι θέσεις που καλύπτουν είναι οργανικά κενά. Οι αναπληρωτές να περιοριστούν στον λόγο ύπαρξης της ίδιας της λέξης. Να αναπληρώνουν μόνιμους εκπαιδευτικούς που για συγκεκριμένους λόγους [μακροχρόνια ασθένεια, εκπ.άδεια,μετεκπαίδευση] απουσιάζουν. ΜΕΤΑΘΕΣΙΣ. Προϋπόθεση για την μετάθεση η ύπαρξη οργανικού κενού. Δεν είναι δυνατόν να αθροίζονται δεκάδες εκπαιδευτικοί σε περιοχές μετάθεσης που είτε δεν έχουν αντίστοιχα κενά είτε έχουν λιγότερα από τους μετατιθέμενους. Ετσι αρχίζει ο φαύλος κύκλος των εκπαιδευτικών που τελούν "στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ"αρχίζει και οι αυθεραισίες των προϊσταμένων που τοποθετούν εκπαιδευτικούς , κυρίως πρωτοδιόριστους στα Γραφεία και της Διευθύνσεις. ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ: Η αμαρτωλή πρακτική των τελευταίων 10 χρόνων. Με αδιαφανείς διαδικασίες ακόμη και μεσούσης της σχολικής χρονιάς γίνονται ομαδικές ρουσφετολογικές αποσπάσεις. Αυστηρά κριτήρια για τις αποσπάσεις και μόνο για λόγους Υγείας, σοβαρών οικογενειακών προβλημάτων. Κατάργηση αποσπάσεων στον ΟΕ.Ε.Κ , τα Α.Ε.Ι και τις Μητροπόλεις.Σε πολλά Ι.ΕΚ. δεν υπάρχουν καρέκλες για τους εκπαιδευτικούς που αποσπάστηκαν εφέτος. Εάν θέλουν οι φορείς αυτοί να προκυρήξουν προσλήψεις. Περίοδος αποσπάσεων ο Αύγουστος. Την 1/9 κάθε έτους θα πρέπει ο καθένας να γνωρίζει που θα υπηρετήσει. Αθρόες αποσπάσεις ενδιάμεσα της χρονιάς να σταματήσουν, εκτός μεμονωμένων, σοβαρών περιπτώσεων.Ανώτατο όριο απόσπασης τα 3 [τρία]χρόνια. Στην απόσπαση ο εκπαιδευτικός να παίρνει της θέσης που υπηρετεί και όχι της θέσης από την οποία αποσπάται. Με εύκολο ρουσφετολογικό διορισμό π.χ στην Αντίπαρο ή τη Σχοινούσα και ταυτόχρονη απόσπαση στο ΥΠΕΠΘ ο εκπαιδευτικός αυτός παίρνει τα ίδια μόρια που παίρνει και αυτός ο δυστυχής που θα υπηρετήσει στη Σχοινούσα . Και τα νησιά που όλοι γνωρίζουν μόνο τον Αύγουστο δεν έχουν καμμία σχέση κατά τον χειμώνα. ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ που καταστρατηγείται πολλές φορές από τους προϊσταμένους όταν για κεμνό 20 ώρών διορίζουν δύο ωρομίσθιους αντί ενός αναπληρωτή. ΑΜΕΣΗ ΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΎ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ[επιστάτες-φύλακες-γραμματείς] Εάν δεν γίνουν οι τομές στα προβλήματα που ταλανίζουν χρόνια την Εκπαίδευση η κατάσταση θα παραμένει στάσιμη, και οι όποιες εξαγγελίες θα μετατραπούν σε ανούσιους βερμπαλισμούς που θα βολεύουν τα σναλασσόμενα μέρη δηλαδή πολιτική ηγεσία ΥΠΕΠΘ και εκπαιδευτικούς. Τολμήστε! ΗΡΑΚΛΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ ΝΑΟΥΣΑ 25-11-09