Αρχική Δημιουργία ενός Εθνικού Πλαισίου Προσόντων10. Αποτελούν οι έννοιες τυπική εκπαίδευση, μη τυπική εκπαίδευση και άτυπη μάθηση κατάλληλο εργαλείο για να περιγράψουν με ικανοποιητικό τρόπο όλα τα είδη μάθησης που αποκτώνται στην Ελλάδα;Σχόλιο του χρήστη Aπόστολος Χατζηδήμου | 10 Μαρτίου 2010, 13:13
Απαιτείται μελέτη και ίσως επαναξιολόγηση όλων των πιστοποιήσεων ΓΝΩΣΗΣ. Σε όλα τα επίπεδα. Δεν υπάρχει τυπική και άτυπη εκπαίδευση. Όποιος εκπαιδεύεται σε κάτι, οτιδήποτε, θα πρέπει αν είναι και σε θέση για έμπρακτη αξιολόγηση και πιστοποίηση της γνώσης αυτής. Με σωστό δομημένο τρόπο και αξιοκρατεία. Έτσι θα διασφαλιστεί η ευρεία αποδοχή, καθαρότητα και δικαιοσύνη της γνώσης. Άρα μελέτη των δομών πιστοποίσης και επιτέλους αξιοποίσηη όλων αυτών των μορφών της εκπαίδευσης που μέχρι σήμερα παράγουν γνώση, πνευαμτική η μη.