Διαβάζοντας κανεις τα κριτήρια τοποθέτησης στους πίνακες και γενικά την εν λόγω τροπολογία του υπουργείου μονο αγανάκτηση μπορει να αισθάνεται για την τροπή που έχει παρει η εκπαίδευση και η κοινωνία μας γενικότερα. Μιλάτε για ισονομία και δικαιοσύνη πολλοί ΠΕ70,50 και το υπουργείο. Που την βλέπετε άραγε; Προσωπικά θεωρώ δίκαιο την πρόταξη του βασικού πτυχίου των ΠΕ71/61, όπως εξάλλου γινεται και σε καθε άλλο κλάδο. Οι ΠΕ71/61 έχοντας σπουδάσει τέσσερα χρονια εχουν αποκτήσει γνώσεις που δεν εξισώνονται με κανενα μεταπτυχιακό και διδακτορικό. Και αν κάποιος έχει την παραμικρή αμφιβολία για το αν η πρόταξη του βασικού πτυχίου ειναι το δίκαιο και το σωστό, ας σκεφτεί αν θα εμπιστευόταν έναν βιολόγο στο βασικό πτυχίο ο οποίος θα είχε κανει μεταπτυχιακό στην ιατρική και θα είχε καταλάβει θέση γιατρού σε ενα νοσοκομείο. Εγω παντως οχι.
Το μεταπτυχιακό το μονο που προσφέρει ειναι επιπλέον γνώσεις, οχι τις βασικές. Καλο θα ηταν, λοιπον, οι ΠΕ70,50 να εναποθέσουν όλη τους την ενέργεια και τον ζήλο που δείχνουν για την εργασια τους, πιέζοντας το υπουργείο για διορισμούς στον τομέα τους απο όπου θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις λίγες έστω γνώσεις που απέκτησαν στο μεταπτυχιακό για να βελτιώσουν το κλίμα στα σχολεία και την αποδοχή των μαθητων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισης, θα ήθελα να σχολιάσω την μοριοδότηση των παιδιών στον πίνακα αναπληρωτών. Απο ποτε τα παιδια θεωρούνται ως παραπάνω προσόν και προσδίδουν περισσότερη εμπειρία; ΓΙατι να ισχύει κατι τέτοιο μονο στον πίνακα των αναπληρωτών ειδικης αγωγης; Και αυτοί που δυσκολεύονται να γίνουν γονείς; Η που απο επιλογή τους δεν γίνονται; Δεν εχουν δικαίωμα στην ίση αντιμετώπιση για εύρεση εργασίας;
Καλο θα ηταν το υπουργείο να παρει όσο πιο άμεσα πίσω την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση και την τροπολογία που ψηφίστηκε, καθώς εκτίθεται ανεπανόρθωτα.
Λέω λοιπον ΟΧΙ στην τροπολογία και στην υπουργική απόφαση και ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ στην πρόταξη του βασικού πτυχίου των ΠΕ71/61.
Διαβάζοντας κανεις τα κριτήρια τοποθέτησης στους πίνακες και γενικά την εν λόγω τροπολογία του υπουργείου μονο αγανάκτηση μπορει να αισθάνεται για την τροπή που έχει παρει η εκπαίδευση και η κοινωνία μας γενικότερα. Μιλάτε για ισονομία και δικαιοσύνη πολλοί ΠΕ70,50 και το υπουργείο. Που την βλέπετε άραγε; Προσωπικά θεωρώ δίκαιο την πρόταξη του βασικού πτυχίου των ΠΕ71/61, όπως εξάλλου γινεται και σε καθε άλλο κλάδο. Οι ΠΕ71/61 έχοντας σπουδάσει τέσσερα χρονια εχουν αποκτήσει γνώσεις που δεν εξισώνονται με κανενα μεταπτυχιακό και διδακτορικό. Και αν κάποιος έχει την παραμικρή αμφιβολία για το αν η πρόταξη του βασικού πτυχίου ειναι το δίκαιο και το σωστό, ας σκεφτεί αν θα εμπιστευόταν έναν βιολόγο στο βασικό πτυχίο ο οποίος θα είχε κανει μεταπτυχιακό στην ιατρική και θα είχε καταλάβει θέση γιατρού σε ενα νοσοκομείο. Εγω παντως οχι. Το μεταπτυχιακό το μονο που προσφέρει ειναι επιπλέον γνώσεις, οχι τις βασικές. Καλο θα ηταν, λοιπον, οι ΠΕ70,50 να εναποθέσουν όλη τους την ενέργεια και τον ζήλο που δείχνουν για την εργασια τους, πιέζοντας το υπουργείο για διορισμούς στον τομέα τους απο όπου θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις λίγες έστω γνώσεις που απέκτησαν στο μεταπτυχιακό για να βελτιώσουν το κλίμα στα σχολεία και την αποδοχή των μαθητων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισης, θα ήθελα να σχολιάσω την μοριοδότηση των παιδιών στον πίνακα αναπληρωτών. Απο ποτε τα παιδια θεωρούνται ως παραπάνω προσόν και προσδίδουν περισσότερη εμπειρία; ΓΙατι να ισχύει κατι τέτοιο μονο στον πίνακα των αναπληρωτών ειδικης αγωγης; Και αυτοί που δυσκολεύονται να γίνουν γονείς; Η που απο επιλογή τους δεν γίνονται; Δεν εχουν δικαίωμα στην ίση αντιμετώπιση για εύρεση εργασίας; Καλο θα ηταν το υπουργείο να παρει όσο πιο άμεσα πίσω την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση και την τροπολογία που ψηφίστηκε, καθώς εκτίθεται ανεπανόρθωτα. Λέω λοιπον ΟΧΙ στην τροπολογία και στην υπουργική απόφαση και ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ στην πρόταξη του βασικού πτυχίου των ΠΕ71/61.