Είναι άδικη η υπερβολική μοριοδότηση των πολύτεκνων.
Είναι άδικο να μην μοριοδοτείται ο βαθμός πτυχίου. Κάποιοι προσπάθησαν για να έχουν έναν καλό βαθμό.
Είμαι εκπαιδευτικός και όχι δασκάλα αλλά θεωρώ πως η συγκεκριμένη πρόταση είναι άδικη για τους απόφοιτους ΠΑΜΑΚ και Βόλου. Άδικο όμως είναι και αυτό που ισχύει μέχρι τώρα για τους ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50. Πρέπει να βρείτε μια άλλη λύση.
Όσον αφορά τα μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως του εξωτερικού θέλω να ενημερώσω όλους αυτούς που τα κατακρίνουν ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί μέχρι πριν 2 χρόνια δεν είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε μεταπτυχιακό ειδικής στην Ελλάδα καθώς δεκτοί γίνονταν μόνο οι δάσκαλοι και ελάχιστοι εκπαιδευτικοί κυρίως φιλόλογοι. Τι έπρεπε να κάνουμε όλοι εμείς που πραγματικά αγαπάμε αυτό το χώρο; Σίγουρα πολλοί το έκαναν για να προσληφθούν αλλά το ίδιο ισχύει και για πολλούς φοιτητές των ΠΑΜΑΚ και Βόλου. Το ότι ένα μεταπτυχιακό είναι εξ αποστάσεως δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό. Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει αυτή η φιλοσοφία.
Είναι άδικη η υπερβολική μοριοδότηση των πολύτεκνων. Είναι άδικο να μην μοριοδοτείται ο βαθμός πτυχίου. Κάποιοι προσπάθησαν για να έχουν έναν καλό βαθμό. Είμαι εκπαιδευτικός και όχι δασκάλα αλλά θεωρώ πως η συγκεκριμένη πρόταση είναι άδικη για τους απόφοιτους ΠΑΜΑΚ και Βόλου. Άδικο όμως είναι και αυτό που ισχύει μέχρι τώρα για τους ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50. Πρέπει να βρείτε μια άλλη λύση. Όσον αφορά τα μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως του εξωτερικού θέλω να ενημερώσω όλους αυτούς που τα κατακρίνουν ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί μέχρι πριν 2 χρόνια δεν είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε μεταπτυχιακό ειδικής στην Ελλάδα καθώς δεκτοί γίνονταν μόνο οι δάσκαλοι και ελάχιστοι εκπαιδευτικοί κυρίως φιλόλογοι. Τι έπρεπε να κάνουμε όλοι εμείς που πραγματικά αγαπάμε αυτό το χώρο; Σίγουρα πολλοί το έκαναν για να προσληφθούν αλλά το ίδιο ισχύει και για πολλούς φοιτητές των ΠΑΜΑΚ και Βόλου. Το ότι ένα μεταπτυχιακό είναι εξ αποστάσεως δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό. Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει αυτή η φιλοσοφία.