Στα 12 χρόνια που εργάζομαι ως εκπαιδευτικός (ΠΕ06) έχω συναντήσει ανθρώπους που τελούν υπό καθεστώς εργασιακής ομηρίας καθώς δεν τους αναγνωρίζεται το αυτονόητο όπως σε κάθε κλάδο: από τη στιγμή που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς λειτουργικές ανάγκες στα σχολεία θα έπρεπε να μονιμοποιηθούν. Αντ’αυτού, σήμερα έρχεται η κατάπτυστη αυτή τροπολογία και τους στερεί το αυτονόητο: την πρόταξη τους στους πίνακες Αναπληρωτών με το βασικό πτυχίο όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους των εκπαιδευτικών. Αυτοί είναι οι συνάδελφοι ΠΕ71/ΠΕ61.
Σήμερα είναι η ειδική αγωγή που γίνεται πειραματόζωο αλλά σε λίγο όλα αυτά θα εφαρμοστούν και στους άλλους κλάδους. Συντάσσομαι με τους συναδέλφους με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και υπερασπίζομαι το αυτονόητο δικαίωμα στην πρόταξη τους στους πίνακες Αναπληρωτών.
Στα 12 χρόνια που εργάζομαι ως εκπαιδευτικός (ΠΕ06) έχω συναντήσει ανθρώπους που τελούν υπό καθεστώς εργασιακής ομηρίας καθώς δεν τους αναγνωρίζεται το αυτονόητο όπως σε κάθε κλάδο: από τη στιγμή που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς λειτουργικές ανάγκες στα σχολεία θα έπρεπε να μονιμοποιηθούν. Αντ’αυτού, σήμερα έρχεται η κατάπτυστη αυτή τροπολογία και τους στερεί το αυτονόητο: την πρόταξη τους στους πίνακες Αναπληρωτών με το βασικό πτυχίο όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους των εκπαιδευτικών. Αυτοί είναι οι συνάδελφοι ΠΕ71/ΠΕ61. Σήμερα είναι η ειδική αγωγή που γίνεται πειραματόζωο αλλά σε λίγο όλα αυτά θα εφαρμοστούν και στους άλλους κλάδους. Συντάσσομαι με τους συναδέλφους με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και υπερασπίζομαι το αυτονόητο δικαίωμα στην πρόταξη τους στους πίνακες Αναπληρωτών.