Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας είναι στη σωστή κατεύθυνση γιατί εμπεριέχει το αίσθημα δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης για τους εκπαιδευτικούς της γενικής αγωγής,οι οποίοι έχουν μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών καθώς και προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή.Επιτέλους,μετά από την κατάφωρη αδικία,η οποία άρχισε με τη δημιουργία των δύο τμημάτων Eιδικής Αγωγής,σε Βόλο και Θεσ/κη αντίστοιχα,και συνεχίστηκε με την τροπολογία του 2014,θα αποδοθεί δικαιοσύνη στους εκπ/κους των κλάδων ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50.Μια τροπολογία,η οποία επέτρεπε κάθε χρόνο,να προτάσσονται στον πίνακα αναπληρωτών ειδικής αγωγής οι εκπ/κοί των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ61.Θα πρέπει να γίνει γνωστό, πως σε καμία χώρα στην Παιδαγωγική Επιστήμη δεν προτάσσεται η εξειδίκευση από τη Γενική Αγωγή.Αυτό αποτελεί "ελληνική εφεύρεση και πρωτοτυπία".Σ'όλο τον κόσμο υπερτερούν οι βασικές σπουδές με τους τίτλους μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών σε σχέση με ένα πτυχίο τεσσάρων ετών,όπως είναι της ειδικής αγωγής.Η πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 είχε ως αποτέλεσμα να πεταχτούν στον Καιάδα εκπ/κοί ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50.Θα πρέπει να αναρωτηθούμε, από τη στιγμή που δημιουργήθηκαν τα δύο τμήματα ΕΑΕ και ως σήμερα, τι ακριβώς συνέβη και τι επιπτώσεις προξένησαν.Επιπτώσεις όπως ο κατακερματισμός των κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60,ο διαχωρισμός τους σε στρατόπεδα,καθώς και το μεγάλο υλικό και ψυχικό κόστος.Αυτό συνέβη,γιατί αμέσως μετά από τη δημιουργία των δύο τμημάτων ΕΑΕ,άρχισε η αγωνία και ο αγώνας των εκπ/κών ΠΕ70 και ΠΕ60 να προλάβουν να κάνουν κάποιο μεταπτυχικό ή διδακτορικό στην ειδική αγωγή με την ελπίδα,ότι ίσως έτσι καταφέρουν να δουλέψουν.Εδώ, ασφαλώς θα πρέπει να επισημάνουμε,ότι μεταπτυχιακό ή διδακτορικό έκανε όποιος κατάφερε να βρει τα χρήματα.Αυτό βέβαια το γεγονός μας θυμίζει άλλες,παλιότερες εποχές τότε που η μόρφωση ήταν προνόμιο αυτών που είχαν οικονομική δυνατότητα.
Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας είναι στη σωστή κατεύθυνση γιατί εμπεριέχει το αίσθημα δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης για τους εκπαιδευτικούς της γενικής αγωγής,οι οποίοι έχουν μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών καθώς και προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή.Επιτέλους,μετά από την κατάφωρη αδικία,η οποία άρχισε με τη δημιουργία των δύο τμημάτων Eιδικής Αγωγής,σε Βόλο και Θεσ/κη αντίστοιχα,και συνεχίστηκε με την τροπολογία του 2014,θα αποδοθεί δικαιοσύνη στους εκπ/κους των κλάδων ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50.Μια τροπολογία,η οποία επέτρεπε κάθε χρόνο,να προτάσσονται στον πίνακα αναπληρωτών ειδικής αγωγής οι εκπ/κοί των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ61.Θα πρέπει να γίνει γνωστό, πως σε καμία χώρα στην Παιδαγωγική Επιστήμη δεν προτάσσεται η εξειδίκευση από τη Γενική Αγωγή.Αυτό αποτελεί "ελληνική εφεύρεση και πρωτοτυπία".Σ'όλο τον κόσμο υπερτερούν οι βασικές σπουδές με τους τίτλους μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών σε σχέση με ένα πτυχίο τεσσάρων ετών,όπως είναι της ειδικής αγωγής.Η πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 είχε ως αποτέλεσμα να πεταχτούν στον Καιάδα εκπ/κοί ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50.Θα πρέπει να αναρωτηθούμε, από τη στιγμή που δημιουργήθηκαν τα δύο τμήματα ΕΑΕ και ως σήμερα, τι ακριβώς συνέβη και τι επιπτώσεις προξένησαν.Επιπτώσεις όπως ο κατακερματισμός των κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60,ο διαχωρισμός τους σε στρατόπεδα,καθώς και το μεγάλο υλικό και ψυχικό κόστος.Αυτό συνέβη,γιατί αμέσως μετά από τη δημιουργία των δύο τμημάτων ΕΑΕ,άρχισε η αγωνία και ο αγώνας των εκπ/κών ΠΕ70 και ΠΕ60 να προλάβουν να κάνουν κάποιο μεταπτυχικό ή διδακτορικό στην ειδική αγωγή με την ελπίδα,ότι ίσως έτσι καταφέρουν να δουλέψουν.Εδώ, ασφαλώς θα πρέπει να επισημάνουμε,ότι μεταπτυχιακό ή διδακτορικό έκανε όποιος κατάφερε να βρει τα χρήματα.Αυτό βέβαια το γεγονός μας θυμίζει άλλες,παλιότερες εποχές τότε που η μόρφωση ήταν προνόμιο αυτών που είχαν οικονομική δυνατότητα.