Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Βάιος Κυριακόπουλος | 25 Νοεμβρίου 2009, 23:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εγώ σκέφτομαι το εξής: 100 τρίτεκνοι εκπαιδευτικοί σημαίνει 300 παιδιά-μαθητές. 300 μαθητές σημαίνει 12 τμήματα 25άρια!!! Και αυτό σημαίνει περίπου 500 διδακτικές ώρες τη βδομάδα. Δηλαδή 28!!! καθηγητές απαιτούμενους για να καλυφθεί το πρόγραμμα. Κι αν μιλάμε για Λύκειο με τις κατευθύνσεις και τα μικρότερα τμήματα, τότε απαιτούνται ακόμα και 40!!! καθηγητές. Ας χωρίσουμε λοιπόν τους εκπαιδευτικούς σε δύο κατηγορίες. Στα κορόιδα που κάνουν παιδιά, και στους έξυπνους που θα τα διδάσκουν.