ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
Η ειδική αγωγή διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(συν) χρόνια σπουδών. Ζητούμαι Ισονομία και δικαιοσύνη. Εξάλλου όλοι οι Καθηγητές Πανεπιστημίου που τώρα διδάσκουν Ειδικοί Αγωγή στα Πανεπιστήμια της Χώρας από πού ξεκίνησαν τις σπουδές? Από την γενική αγωγή και μετέπειτα ακολούθησαν Μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές.
Η προσφορά μας τόσα χρόνια αναγνωρίζετε από τους γονείς βλέποντας τα παιδιά τους να προοδεύουν και να εξελίσσονται. Διεκδικούμε απλά την ισότιμη αναγνώριση της προσφοράς μας στην ΕΑΕ, όπως άλλωστε ισχύει και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Διότι αμφισβητώντας την προσφορά μας, τα προσόντα μας, είναι σαν να αμφισβητούμε τους ήδη μόνιμους συναδέλφους (ΠΕ60,50) στα σχολεία, είναι σαν να αμφισβητούμε τα στελέχη εκπαίδευση ειδικής αγωγής (όπως, τους διευθυντές, και τους σχολικούς συμβούλους).
Δεν μπορεί να υφίστανται η απόλυτη πρόταξη του βασικού πτυχίου όταν οι απόφοιτοι αυτών των σχολών δεν επαρκούν για να καλύψουν καν το 50% των πραγματικών κενών και καν στο προσεχές μέλλον δεν υφίσταται προοπτική πλήρωσης του 100%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μεταπτυχιακά μας είναι αξιόλογα είτε πρόκειται για μεταπτυχιακά εσωτερικού είτε εξωτερικού είτε δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, καθότι πέρασαν από τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναγνώρισης και ισοτιμίας του ΔΟΑΤΑΠ της Χώρας μας. Δεν δεχόμαστε την οποιαδήποτε συκοφαντία περί εξαγοράς πτυχίων διότι διαβάσαμε και πληρώσαμε τα προβλεπόμενε δίδακτρά που απαιτούνταν, όπως άλλωστε γίνετε και στα δημοσία Πανεπιστήμια της Ελλάδας. Και όσους έχουν αυτή την ψευδαίσθηση, τότε ας τολμήσουν να κάνουν επώνυμα καταγγελία.
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ Η ειδική αγωγή διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(συν) χρόνια σπουδών. Ζητούμαι Ισονομία και δικαιοσύνη. Εξάλλου όλοι οι Καθηγητές Πανεπιστημίου που τώρα διδάσκουν Ειδικοί Αγωγή στα Πανεπιστήμια της Χώρας από πού ξεκίνησαν τις σπουδές? Από την γενική αγωγή και μετέπειτα ακολούθησαν Μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Η προσφορά μας τόσα χρόνια αναγνωρίζετε από τους γονείς βλέποντας τα παιδιά τους να προοδεύουν και να εξελίσσονται. Διεκδικούμε απλά την ισότιμη αναγνώριση της προσφοράς μας στην ΕΑΕ, όπως άλλωστε ισχύει και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Διότι αμφισβητώντας την προσφορά μας, τα προσόντα μας, είναι σαν να αμφισβητούμε τους ήδη μόνιμους συναδέλφους (ΠΕ60,50) στα σχολεία, είναι σαν να αμφισβητούμε τα στελέχη εκπαίδευση ειδικής αγωγής (όπως, τους διευθυντές, και τους σχολικούς συμβούλους). Δεν μπορεί να υφίστανται η απόλυτη πρόταξη του βασικού πτυχίου όταν οι απόφοιτοι αυτών των σχολών δεν επαρκούν για να καλύψουν καν το 50% των πραγματικών κενών και καν στο προσεχές μέλλον δεν υφίσταται προοπτική πλήρωσης του 100%. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μεταπτυχιακά μας είναι αξιόλογα είτε πρόκειται για μεταπτυχιακά εσωτερικού είτε εξωτερικού είτε δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, καθότι πέρασαν από τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναγνώρισης και ισοτιμίας του ΔΟΑΤΑΠ της Χώρας μας. Δεν δεχόμαστε την οποιαδήποτε συκοφαντία περί εξαγοράς πτυχίων διότι διαβάσαμε και πληρώσαμε τα προβλεπόμενε δίδακτρά που απαιτούνταν, όπως άλλωστε γίνετε και στα δημοσία Πανεπιστήμια της Ελλάδας. Και όσους έχουν αυτή την ψευδαίσθηση, τότε ας τολμήσουν να κάνουν επώνυμα καταγγελία.