ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ: Ο τρόπος μοριοδότησης στην ειδική αγωγή ευνοεί μόνο όσους βρίσκονται στις πρώτες θέσεις διότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος να μπορέσεις να εξασφαλίσεις μια καλύτερη θέση στον πίνακα. Ζητάμε:
- Προσμέτρηση κάθε ακαδημαϊκού τίτλου ξεχωριστά και όχι μόνο του ανώτερου/ τα ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ για όλους-> και στους κύριους πίνακες, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η προϋπηρεσία!!!
- Μείωση των μορίων των κοινωνικών κριτηρίων. Με αυτόν τον τρόπο μοριοδότησης μοιάζει να θέλουμε να διορίσουμε γονείς και όχι καταρτισμένους εκπαιδευτικούς.
- Υπολογισμό των δυσπρόσιτων ΚΑΙ στην ειδική αγωγή, όπως συμβαίνει και στη γενική.
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ: Ο τρόπος μοριοδότησης στην ειδική αγωγή ευνοεί μόνο όσους βρίσκονται στις πρώτες θέσεις διότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος να μπορέσεις να εξασφαλίσεις μια καλύτερη θέση στον πίνακα. Ζητάμε: - Προσμέτρηση κάθε ακαδημαϊκού τίτλου ξεχωριστά και όχι μόνο του ανώτερου/ τα ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ για όλους-> και στους κύριους πίνακες, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η προϋπηρεσία!!! - Μείωση των μορίων των κοινωνικών κριτηρίων. Με αυτόν τον τρόπο μοριοδότησης μοιάζει να θέλουμε να διορίσουμε γονείς και όχι καταρτισμένους εκπαιδευτικούς. - Υπολογισμό των δυσπρόσιτων ΚΑΙ στην ειδική αγωγή, όπως συμβαίνει και στη γενική.