• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΡΟΚΟΠΗΣ' | 1 Απριλίου 2017, 19:29

    ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ Η βαθμολογία του βασικού πτυχίου πρέπει να μετράει είτε γενικά είτε σε ισοβαθμία. Αναφορικά με τα κριτήρια και την βαρύτητα τους θεωρώ πως η χρονολογική κτίση του πτυχίου δεν είναι και τόσο αντικειμενικό κριτήριο διότι το κάθε πανεπιστήμιο τηρεί το δικό του χρονοδιάγραμμα οπότε δεν μπορεί να γίνεσαι έρμαιο αυτής της διαδικασίας. Άλλωστε η επιμέλεια και η επιτυχία στα μαθήματα του πανεπιστημίου αυτόν τον σκοπό έχει. Να τελειώσεις έγκαιρα και να πάρεις το πτυχίο σου. Έτσι πιστεύω πως το κριτήριο της βαθμολογίας είναι πιο δίκαιο γιατί, παρά την διαφορετικότητα κάθε σχολής, ένας καλός βαθμός φανερώνει μια επιμέλεια που τηρούσε ο φοιτητής σε σχέση με έναν άλλον,οπότε αυτή θα πρέπει να αντικατοπτρίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Είτε σε γενική κλίμακα είτε σε περιπτώσεις ισοβαθμίας το κριτήριο του βαθμού του βασικού πτυχίου θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν ως παράμετρος. Άλλωστε μιλάμε για μεταπτυχιακά και διδακτορικά, όπου ο καθένας επιλέγει αν θα τα κάνει είτε στα 27 είτε στα 40.Γιατί αυτός που τα κάνει νωρίτερα (σε ηλικία) να θεωρείτε μειονέκτημα έναντι κάποιου που αποφάσισε να τα κάνει πολύ αργότερα;Η βαθμολογία σε όλες τις σχολές είναι βαθμολογία, γι’ αυτό άλλωστε υπάρχουν βαθμολογικές κλίμακες και όχι μόνο η ένδειξη πέρασες ή δεν πέρασες το μάθημα!Ο καθένας κάνει τον κόπο του για την καλύτερη δυνατή βαθμολογία!Καλό θα ήταν αυτό να ανταμείβεται και να μην αποτελεί απλά έναν αριθμό πάνω στο πτυχίο!