Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Θεοδωρίδης Αβραάμ | 25 Νοεμβρίου 2009, 23:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι προθέσεις σας καλές. Επιγραμματικά: - Ναι στον ετήσιο ΑΣΕΠ - Ναι στην αναγνώριση προϋπηρεσίας και προσμέτρηση στην βαθμολογία του ΑΣΕΠ -Ναι στην αναγνώριση προϋπηρεσίας και από φροντιστήριο. Τι παραπάνω έχουν οι συνάδελφοι από πρόσθετη και οι αναπληρωτές από όσους έχουν φροντηστήριο ή παραδίδουν κατόίκον μαθήματα;Δεν το λέω υποτιμητικά αλλά έχουν συντελέσει και αυτοί στο να περνούν στις πανελλαδικές εξετάσεις οι τελειόφοιτοι του Λυκείου. -Κάθε διαγωνισμός ΑΣΕΠ ισχύει για την περίοδο καιγια τις θέσεις που διεξάγεται. -ολοήμερα σχολεία παντού -Ενίσχυση της ειδικής αγωγής,όχι άλλοι νέοι στο περιθώριο. -ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής κάθε χρόνο μαζί με τον άλλο -Κατά το μεταβατικό διάστημα προσμέτρηση της προϋπηρεσίας κανονικά μέχρι την εξάντληση του πίνακα ,μέχρι να διοριστούν όλοι. -Όχι στον διχασμό της εκπαιδευτικής κοινότητας -Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και της εκπαιδευτικής διαδικασίας. -Έγκαιρη ανακοίνωση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. -Ξεκάθαρη ύλη από συγκεκριμένα βιβλία και ας είναι πολλά,κυρίως τα σχολικά, ώστε να μη κοστιζει η συμμετοχή στο διαγωνισμό μέσω των πανεπιστημιακών φροντιστηρίων 3200 για φιλολόγους και 1700 γιατους άλλους κλάδους.