ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ καθώς:
Απαξιώνεται το βασικό πτυχίο και εισάγεται η «λογική» των προσόντων με αρχή τις προσλήψεις αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή.Συνωστίζονται στην Ειδική Αγωγή οι πάντες, με ή χωρίς προσόντα σε αυτή,για να απορροφηθούν ενδεχόμενα τεχνητά πλεονάσματα εκπαιδευτικών γενικής, που οι αποφάσεις της κυβέρνησης δημιούργησαν.Μεταβιβάζεται στον Υπουργό η αρμοδιότητα να προσδιορίσει στο μέλλον,με απόφασή του, τόσο τον κύριο πίνακα αναπληρωτών, όσο και τον επικουρικό κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής ελέω «ιδιαίτερων συνθηκών» στην Ε.Α.Ε.Δηλώνεται ρητά, στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας,ότι «οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το χρονικό διάστημα (2016-2019) τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση». Έτσι, ομολογείται η παντελής απουσία πρόθεσης και σχεδιασμού για την πραγματοποίηση των χιλιάδων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, που έχει απόλυτη ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ καθώς: Απαξιώνεται το βασικό πτυχίο και εισάγεται η «λογική» των προσόντων με αρχή τις προσλήψεις αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή.Συνωστίζονται στην Ειδική Αγωγή οι πάντες, με ή χωρίς προσόντα σε αυτή,για να απορροφηθούν ενδεχόμενα τεχνητά πλεονάσματα εκπαιδευτικών γενικής, που οι αποφάσεις της κυβέρνησης δημιούργησαν.Μεταβιβάζεται στον Υπουργό η αρμοδιότητα να προσδιορίσει στο μέλλον,με απόφασή του, τόσο τον κύριο πίνακα αναπληρωτών, όσο και τον επικουρικό κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής ελέω «ιδιαίτερων συνθηκών» στην Ε.Α.Ε.Δηλώνεται ρητά, στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας,ότι «οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το χρονικό διάστημα (2016-2019) τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση». Έτσι, ομολογείται η παντελής απουσία πρόθεσης και σχεδιασμού για την πραγματοποίηση των χιλιάδων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, που έχει απόλυτη ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση.