Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Τριανταφυλλιά | 25 Νοεμβρίου 2009, 23:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο Διευθυντής σχολικής μονάδας θα πρέπει να έχει επιμόρφωση στη διοίκηση να γνωρίζει ξένες γλώσσες και υπολογιστές για να ανταποκρίνεται σε ένα σύγχρονο ρόλο διευθυντή - ηγέτη. Θα πρέπει να έχει διδαχτικά καθήκοντα για να μη χάνει την επαφή του με την τάξη, αλλά για να ανταποκριθεί στα υψηλά καθήκιντά του και να ασκήσει ηγεσία και όχι απλή διοικητική διεκπεραίωση θα πρέπει να έχει γραμματέα, φύλακα - κλητήρα, ώστε να μην είναι ο Διευθυντής αυτός που ασχολείται με το να βιδώνει βρύσες, πόμολα και να σφραγίζει έγγραφα. Θα πρέπει να μπορεί να αξιολογεί το προσωπικό αλλά και να αξιολογείται και ο ίδιος, να μπορεί να παίρνει σημαντικές αποφάσεις χωρίς να ζητά διαρκώς την έγκριση της Δευτεροβάθμιας. Η αποκέντρωση και η παραχώρηση αρμοδιοτήτων και εξουσίας στη σχολική μονάδα και πρωτίστως στο Διευθυντή είναι απαραίτητη.