• Σχόλιο του χρήστη 'Κεκετσίδου Κυριακή' | 1 Απριλίου 2017, 21:45

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ. ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ. ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΩΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙ 15ΕΤΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΕ61/ ΠΕ71 Η Κυβέρνηση της «Αριστεράς» απαξιώνει το βασικό πτυχίο που αποκτήθηκε δημόσια και δωρεάν με 4 χρόνια ποιοτικών σπουδών σε Πανεπιστημιακό τμήμα της Ελλάδας, το πτυχίο αυτό πλέον αξίζει 5 μόρια. Τίθενται ταξικοί φραγμοί στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και που. Η εκπαίδευση είναι για τους λίγους, αυτούς που θα έχουν χρήματα να πληρώσουν για να αποκτήσουν τα προσόντα και τα μόρια. Προωθεί το “αδυσώπητο κυνήγι” των μορίων από τους εκπαιδευτικούς και την εμπορευματοποίηση των “προσόντων”. Χωρίς Διδασκαλεία, χωρίς βασικά πτυχία ειδικής αγωγής δεν θα υπάρχει πλέον δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση των δασκάλων και νηπιαγωγών που θα διδάξουν τους Μαθητές με Αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αναθέτει την κατάρτιση Εκπαιδευτικών της χώρας στην Ιταλία, την Βουλγαρία, την Κύπρο και σε μεταπτυχιακά που σύμφωνα με τις δηλώσεις κ. Γαβρόγλου 9/3 δεν τηρούσαν τις ορθές προδιαγραφές. Και ταυτόχρονα ενώ οι αναπληρωτές υποχρεούνται να κυνηγούν προσόντα και μόρια, οι μόνιμοι Εκπαιδευτικοί καλούνται να διδάξουν σε άθλιες συνθήκες, σε σχολεία χωρίς υποδομές, υλικό και υποστήριξη, με περικοπές και συγχωνεύσεις, σε τάξεις με 20 και 25 μαθητές, με λίγα λόγια στο Ελληνικό Σχολείο των Μνημονίων! Βρέθηκαν λοιπόν «υπεράριθμοι» εκπαιδευτικοί χωρίς καμία κατάρτιση (άρθρο 48, Ν.4415/2016), εκπαιδευτικοί με μία επιμόρφωση της “ντροπής” (όπως αυτές που διοργανώνονται από ΙΕΠ, ΚΕΔΔΥ και Σχολικούς Συμβούλους ΕΑΕ σε όλη την Ελλάδα ήδη αυτές τις μέρες), εκπαιδευτικοί με σεμινάριο ωρών, με προϋπηρεσία χωρίς καθόλου σπουδές και καλούνται να καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών με αναπηρία. Το Υπουργείο Παιδείας ρίχνει ακόμη πιο χαμηλά τον πήχη της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο Ελληνικό Σχολείο και κυρίως στην Ειδική Αγωγή. Κοροϊδεύει γονείς και μαθητές με «παιδαγωγικά» επιχειρήματα για δήθεν επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και τους ζητά να συμβιβαστούν με την προχειρότητα στη στελέχωση των δομών ΕΑΕ και να αποδεχτούν τη μεθοδευμένη υποβάθμισή της στο όνομα της λιτότητας. ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ!