• Σχόλιο του χρήστη 'Βάσω Πετρ.' | 1 Απριλίου 2017, 22:10

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ παρά τα αρνητικά της σημεία (υπερβολική μοριοδότηση στους πολύτεκνους, μηδενική μοριοδότηση στο πτυχίο παιδαγωγικών σχολών. Είμαι ΠΕ 60.50, εργάζομαι 7 συνεχόμενα έτη στην ειδική αγωγή σε νηπιαγωγεία σε όλη τη χώρα και σε όλες τις δομές Ε.Α. Έχω παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο Ε.Α σε Πανεπιστήμιο (με εργασίες και πρακτική) ακολούθως 2ετές μεταπτυχιακό στο ΕΚΠΑ το οποίο για να ολοκληρώσω έπρεπε να μην εργάζομαι ένα χρόνο καθώς έπρεπε να κάνω πρακτική 1.000 ωρών υπο εποπτεία αμισθή. Διαβάζω διάφορα από συναδέλφους ΠΕ 61 τους οποίους εκτιμώ. Σε καμία περίπτωση όμως ΔΕΝ δέχομαι πως είμαι λιγότερο "ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ" απο εκείνους που απλά έτυχε να τελειώσουν ένα παιδαγωγικό τμήμα Ε.Α. Την εποχή που τελείωσα εγώ το Πανεπιστήμιο (+4 έτη σπουδών) το τμήμα του Βόλου δεν είχε επαγγελματικά δικαιώματα καθώς οι απόφοιτοι του δεν διορίζονταν και δεν θεωρούταν παιδαγωγική σχολή. Η επιλογή των Παιδαγωγικών Τμημάτων Γενικής Αγωγής ήταν μονόδρομος και ακολουθούσε η εξειδίκευση στην Ε.Α. Όλοι όσοι είναι μόνιμοι σήμερα στην Ε.Α αυτή την πορεία είχαν. Η λογική λοιπόν οτι εκείνοι συνετά στα 18 τους έτη ακολούθησαν σπουδές Ε.Α δεν στέκει. Μπορείς επίσης να κάνεις αυτή την επιλογή σε μεγαλύτερη ηλικία με περαιτέρω σπουδές, κάτι που συμβαίνει και σε όλο τον κόσμο. Θεωρώ οτι η μοριοδότηση σαν λογική είναι στο σωστό δρόμο. Δεν περισσεύει κανείς μας και όλοι προσφέρουμε στην Ε.Α. Να μην υποτιμούνται τα προσόντα κανενός και να μην προηγείται κανείς.