• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΙΟΛΕΤΑ' | 1 Απριλίου 2017, 22:16

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑ! Οι ρυθμίσεις της παραγράφου της υπουργικής απόφασης αποτελούν ένα πάρα πολύ σημαντικό βήμα για την προάσπιση των δικαιωμάτων των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ), καθώς αποτρέπουν την κατεδάφιση ενός σημαντικότατου πυλώνα στήριξης της πορείας προς την ενταξιακή εκπαίδευση, η οποία επιβάλλεται από την ίδια τηνΣύμβαση για τα Δικαιώματα των Αναπήρων του ΟΗΕ (Ν.4074/2012). Σύμφωνα λοιπόν με διεθνή κείμενα, που διευκρινίζουν τις αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης και παρέχουν βασικές οδηγίες για την εφαρμογή της, η δημιουργία οπουδήποτε χάσματος μεταξύ ειδικής και γενικής εκπαίδευσης, με ιδιαίτερη έμφαση στους εκπαιδευτικούς, συνιστά όχι μόνο ένα διαχωρισμό επιστημονικά παρωχημένο αλλά και καταπάτηση των δικαιωμάτων των μαθητών με αναπηρία ή/και ΕΕΑ. Σε όλα αυτά τα κείμενα (UNESCO, (1994). The Salamanca statement and framework for action. Paris: UNESCO , UNESCO, (2008). Inclusive education the way of the future. Geneva: UNESCO , UNESCO, (2009). Towards inclusive education for children with disabilities: a guideline. Bangkok: UNESCO , Peters, S. J., (2004). Inclusive education an EFA strategy for all children. World Bank) γίνεται σαφές ότι αποτελεί καταπάτηση των δικαιωμάτων των μαθητών με αναπηρία ή/και ΕΕΑ η επίκληση των ιδιαίτερων αναγκών τους για τη συντήρηση ξεχωριστών συστημάτων ειδικής και γενικής αγωγής, η ύπαρξη των οποίων προδίδεται από (α) την αυστηρή διάκριση μεταξύ ειδικών και γενικών εκπαιδευτικών, και μάλιστα βάσει της αρχικής τους εκπαίδευσης. (β)τη λειτουργία ξεχωριστών σχολών προετοιμασίας γενικών και ειδικών παιδαγωγών, και (γ)την προώθηση της αντίληψης ότι ο ειδικός παιδαγωγός αποτελεί διαφορετική και πλήρως διακριτή επιστημονική και επαγγελματική οντότητα από τον γενικό παιδαγωγό, καθιστώντας τον τελευταίο αναρμόδιο για την εκπαίδευση όλων των μαθητών. ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΣ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ!!!