Αρχική Δημιουργία ενός Εθνικού Πλαισίου Προσόντων16. Υπάρχουν σημαντικά επιχειρήματα εναντίον ενός ΕΠΠ με οκτώ επίπεδα; Εάν ναι, ποια είναι αυτά; Ποιες εναλλακτικές λύσεις προτείνετε;Σχόλιο του χρήστη Antonis | 21 Μαρτίου 2010, 23:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς κο Βασίλη,κα Μαρία,κοΘοδωρή Δεν είχα σκοπό να απαντήσω, αλλά τί να κάνουμε, αφού με προκαλείτε… Εκείνο που έχω να σας πω(διότι μάλλον από ΤΕΙ προέρχεστε εσείς), είναι ότι δε θα καταφέρετε να καλύψετε την επιστημονική σας ανεπάρκεια κατηγορώντας τους Διπλωματούχους Μηχανικούς Πολυτεχνείων. Ματαιοπονείτε!! Όλη η πιάτσα (ιδιωτικός τομέας) «γελάει» μαζί σας, αλλά σας προσλαμβάνουμε διότι είστε πολύ φτηνοί … Ποτέ δεν είχατε και ποτέ δε θα αποκτήσετε ολοκληρωμένη και συνδυαστική άποψη ανάλυσης και σύνθεσης πάνω σε μελέτες. Δε σας το μάθανε αυτό!! Και να σας πω και κάτι άλλο. Αν είστε παλιοί απόφοιτοι ΤΕΙ, είστε κάπως καλύτεροι από τους νεότερους, οι οποίοι δε ξέρουν ούτε καν ονομαστικά, απλές μετρικές!! Έλεος, τί κάνατε στη Σχολή; Τίποτα, προφανώς!! Ελπίζω το Ελληνικό Κράτος να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να μην κάνει το μοιραίο λάθος … με εσάς!! Ότι και να γίνει πάντως, ο ιδιωτικός τομέας είναι και θα είναι εκεί, σας έχουμε πάρει χαμπάρι προ πολλού… Αυτά τα ολίγα και δεν πρόκειται να επανέλθω με νέες απαντήσεις. Έχουμε και δουλειές!!