Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ελένη Λεουνάκη | 25 Νοεμβρίου 2009, 14:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι διοριστέα βάση του τελευταιού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, δεν εχω προηγούμενη προϋπηρεσία ως εκπαιδευτικός. Βάση των νέων προτάσεων του Υπουργείου θεωρώ σωστό να υπάρχει ένας και μόνο τρόπος διορισμού. Το σωστό και το δίκαιο είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί να διορίζονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Γνωρίζω σίγουρα ότι ο τρόπος με τον οποίο διορίζονταν οι αναπληρωτές ειναι διαβλητός, από συγκεκριμένα γεγονότα. Το ένα προβλημα είναι αυτό. Το βασικό ομως είναι ότι οι άνθρωποι οι οποίοι έμαιναν απο παραθυρα δεν άξιζαν να είναι εκπαιδευτικοί και μόνο κάκο στην παιδεία μπορουσαν να κάνουν. Το κακό όμως είναι ότι ούτε μέσω ΑΣΕΠ μπορύμε να έχουμε τους πιο άξιους στην εκπαίδευση. Η εκπάιδευση είναι πολύ ευαίσθητο κομμάτι. Χρειάζεται περαιτέρω μελέτη με τον τρόπο τον οποίο θα γίνεται η αξιολόγηση. Φοβάμαι όμως ότι με την διαφθορά που έχουμε και τον τρόπο σκέψης του "βολέματος" κάτι τέτοιο φαίνεται πιο αξιοκρατικό, δεν είναι όμως το σωστο κατα την γνώμη μου. Είναι ένα βήμα μπροστα προς την αξιοκρατία αλλά δεν νομιζω ότι γίνεται καλύτερη αξιολόγηση όσον αφορά κατα πόσο αυτοί όλοι που επιτυγχάνουμε είμαστε οι καλύτεροι για μία διαδακτική τάξη και μπορούμε να προσφέρουμε ότι καλύτερο στον μαθητή. Για να μπορέσετε να δώσετε συγκεκριμένο χρονικό περιορισμό στον χρόνο παραμονής του καθηγητή στον τόπο διορισμού του, σωστό είναι με την προκύρηξη του διαγωνισμύ να δίνετε και τις θέσεις ακριβώς που είναι προς κάλυψη. Θεωρω αδιανόητο ότι έδωσα στον διαγωνισμό μή γνωρίζοντας που ακριβώς θα διοριστώ και εαν μπορώ οικονομικά να παραστώ καθως οι μισθοί των νεοριόριστων δεν είναι τέτοιοι που επιτρέπουν κάτι τέτοιο με αποτέλεσμα όλοι να πολεμάμε να γυρίσουμε στα σπίτια μας...και πολλοί μάλιστα με "οποιονδήποτε τρόπο". Έτσι ξεκινάει ο φαύλος κύκλος. Επομένως θα πρέπει να μην υπάρχει λόγος έναρξή του... Ο δόκιμος καθηγητής βάση αξιολόγησής του με φοβίζει αρκετά. Ποιοι θα είναι αυτοί που θα αξιολογούν. Είναι ικανοι? Θα λειτουργήσουν πάλι τα βύσματα και τα κονέ? Σωστότερο είναι να πέρνουν μέρος στην αξιολόγηση οι μαθητές σε μεγάλο βαθμό. Θεωρώ ότι η αξιολόγηση είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την εκπαίδευση, ως εργαλείο για το σύνολο των εκπαιδευτικών. Ο νεοδιόριστος πρέπει να εξοπλίζεται με εφόδια που θα τον βοηθήσουν να προχωρήσει και όχι να κριθεί εξ αρχης. Οι παλαιότεροι πρέπει να αξιολογούνται σε μεγαλύτερο βαθμό. Επίσης βλέπω την διετή αξιολόγηση πριν την νομιμοποιήση των νεοδιόριστων. Και ερωτώ: Εαν κάποιος διαβάσει..επιτύχει στον διαγωνισμό μετά υπάρχει δηλαδή περίπτωση μη μονιμοποίησης του μετά από δύο χρόνια??? Το θεωρείται σωστο? Σας παρακαλώ το νέο νομοσχέδιο πραγματικά να εστιάζει στο όφελός του μαθητή αλλα να μην αφήνει παραθυρα...γιατί μέχρι στιγμής τα παράθυρα έχουν γίνει η κύρια είσοδος....δυστυχώς. Τέλος, θεωρώ ότι η κατάρτιση του εκπαιδευτικου απο παιδαγωγικής πλευράς, θα πρέπει να γίνεται από την σχολή εξ αρχής με ειδικη κατεύθυνση και εκεί θα μπορεί να γίνετε η πρώτη αξιολόγηση, γιατί πολλές ειδικότητες δεν παίρνουν ολοκλήρωμένη παιδαγωγική κατάρτιση παρα κάποιο μάθημα επιλογής ή ακόμα και καθόλου. Δεν έχουν ευθύνη οι ίδιοι γιατί δεν τους δίνεται η δυνατότητα για΄τι και η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν μπορεί να τους απορροφήσει όλους (όπου και εκεί θεωρειτε διαβλητή η εισαγωγή) Ελπίζω αφού θελετε να εστιάσετε στον μαθητή, καταρχήν να ακούσετε την δική τους φωνή, γιατί εγω ως μαθήτρια και φοιτήτρια ένιωθα ότι ποτε δεν ακουγόμασταν ποτε!