Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ζωή | 25 Νοεμβρίου 2009, 23:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ότι οι προσληψεις θέλετε να γίνονται μέσω ασεπ θεωρώ ότι είναι αξιοκρατικό. Από εκεί και πέρα όμως,εφόσον περνάς τη βάση και θεωρείσαι επιτυχών\επιτυχούσα,τότε αυτόματα αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διορίζεσαι μόνιμος ή αναπληρωτής. Αλλιώς ποια η σημασία της λέξης επιτυχών? Ειναι η δεύτερη φορά που έδωσα ασεπ για νηπιαγωγός και τα μόρια που εχω συγκεντρώσει είναι 25.Κι όμως με αυτά τα μόρια που είναι αρκετά ακόμα κάθομαι σπίτι μου και επειδή η σειρά μου είναι πλέον στο 120 περίπου περιμένω από μέρα σε μέρα μήπως βγει η επόμενη φάση και είμαι μέσα. Και εννοείται ότι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δυσκολεύομαι να βρω δουλειά αλλού. Γιατί ο ασεπ να γίνετε κάθε δύο χρόνια και να μη γίνετε κάθε τρία χρόνια οπότε να απορροφώνται σχεδόν όλοι χωρίς να πρέπει συνέχεια να είμαστε αγχωμένοι πάνω απο ένα βιβλίο? Ο πιο σημαντικός λόγος που κάποιος πηγαίνει αναπληρωτής είναι τα μόρια που συγκεντρώνει τα οποία θα τον βοηθήσουν στο διορισμό του με το 24μηνο. Επομένως θεωρώ ότι είναι σωστός ο τρόπος που ισχύει μέχρι σήμερα για τη συγκέντρωση μορίων. Οι εποχές είναι δύσκολες. Είμαστε πτυχιούχοι πανεπιστημίου και οι περισσότεροι παρακαλάμε να κάνουμε τη δουλειά που σπουδάσαμε.Ειμαστε νέοι έχουμε όνειρα μην μας τα ισοπεδώνετε βοηθείστε μας να τα πραγματοποιήσουμε!