• Σχόλιο του χρήστη 'Σάββας Κ.' | 1 Απριλίου 2017, 23:26

    ΚΑΤΑ της τροπολογίας με επιχειρήματα: 1ον Είναι ΑΔΙΚΙΑ από πλευράς υπουργείου να υπάρχει πίνακας που μπορεί να υποστηριχθεί από απόφοιτους με ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ και αυτό να μην αναγνωρίζεται ως ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ όπως συμβαίνει σε ΟΛΟΥΣ τους άλλους κλάδους. Π.Χ. εάν εγώ απόφοιτος του ΠΑΜΑΚ ολοκληρώσω πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών με θέμα τις ΤΠΕ θα μπορώ να ενταχθώ σαν εκπαιδευτικός στον κλάδο της πληροφορικής και να διοριστώ; Ένας μαθηματικός με μεταπτυχιακό στην κβαντική φυσική θα μπορεί να μπει στον πίνακα των φυσικών και να διοριστεί; Δεν νομίζω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο. 2ον Είναι ΑΔΙΚΙΑ από πλευράς υπουργείου ως προς τους γονείς των παιδιών με παράλληλη στήριξη κάποια παιδιά να έχουν καλυφθεί για 24 ώρες από ένα παιδαγωγό όπως προβλέπεται και κάποια άλλα να αποτελούν αποθετήρια περισσευούμενων ωρών δύο ή τριών εκπαιδευτικών (αναφέρομαι στην τροπολογία συμπλήρωσης ωραρίου μονίμων σε παράλληλη στήριξη κάτι που και οι ίδιοι δεν επιθυμούν). Αυτό είναι ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΑΓΩΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΑ καθώς ολά οι πολίτες είναι ίσοι ως προς το νόμο. 3ον Είναι ΑΔΙΚΙΑ από πλευράς υπουργείου να μην αναγνωριστούν με κάποιο ΚΟΙΝΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΟ γόνιμο και ουσιαστικό τρόπο οι σπουδές των συναδέλφων 70.50 (και οι επιπλέον σπουδές τους) έτσι ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΜΠΛΕΚΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΧΟΝΟΙΑΣ. 4ον Είναι ντροπή σε ένα αναπτυσσόμενο κράτος να υπάρχουν αναπληρωτές 15ετίας και αυτό να συντηρείται. Το παρόν θα το αναρτήσω αυτούσιο στον σχολιασμό και των 4 άρθρων.