ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
Να σταματήσει η απαξίωση των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών ειδικής Αγωγής με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην ΕΑΕ.
Σεβόμενοι τις σπουδές των συναδέλφων ΠΕ71 & ΠΕ61 βλέπουμε ότι κανένα εργασιακό τους δικαίωμα δεν συνθλίβεται από την υφιστάμενη υπουργική απόφαση, καθώς μοριοδοτεί το πτυχίο τους με περισσότερα μόρια σε σχέση με τα μεταπτυχιακά που αποτελούν ανώτερους ακαδημαϊκούς τίτλους και με αυτό τον τρόπο συνεχίζουν να προτάσσονται ενώ δεν μοριοδοτεί το βασικό πτυχίο των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών (70.50/60.50)
Η ειδική αγωγή όμως διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής. Συνεπώς οι σπουδές των 70.50/60.50 αποτελούν το βασικό παιδαγωγικό σύστημα μέσα στο οποίο περιλαμβάνεται η ειδική αγωγή. Η γενική παιδαγωγική αποτελεί τη βάση της ειδικής εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση η ειδική εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης και προέκτασή της!
Εξάλλου και οι ακαδημαϊκές πορείες των Πανεπιστημιακών καθότι και των στελεχών εκπαίδευσης όπως, τους διευθυντές, και τους σχολικούς συμβούλους είχαν ως βάση τους αυτό το μοντέλο.
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ Να σταματήσει η απαξίωση των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών ειδικής Αγωγής με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Σεβόμενοι τις σπουδές των συναδέλφων ΠΕ71 & ΠΕ61 βλέπουμε ότι κανένα εργασιακό τους δικαίωμα δεν συνθλίβεται από την υφιστάμενη υπουργική απόφαση, καθώς μοριοδοτεί το πτυχίο τους με περισσότερα μόρια σε σχέση με τα μεταπτυχιακά που αποτελούν ανώτερους ακαδημαϊκούς τίτλους και με αυτό τον τρόπο συνεχίζουν να προτάσσονται ενώ δεν μοριοδοτεί το βασικό πτυχίο των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών (70.50/60.50) Η ειδική αγωγή όμως διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής. Συνεπώς οι σπουδές των 70.50/60.50 αποτελούν το βασικό παιδαγωγικό σύστημα μέσα στο οποίο περιλαμβάνεται η ειδική αγωγή. Η γενική παιδαγωγική αποτελεί τη βάση της ειδικής εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση η ειδική εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης και προέκτασή της! Εξάλλου και οι ακαδημαϊκές πορείες των Πανεπιστημιακών καθότι και των στελεχών εκπαίδευσης όπως, τους διευθυντές, και τους σχολικούς συμβούλους είχαν ως βάση τους αυτό το μοντέλο.