Είμαι πτυχιούχος του τμήματος ειδικής αγωγής του Παν. Θεσσαλίας, ΠΕ71, μητέρα 3 παιδιών και πτυχιούχος του τμήματος πληροφορικής του ΟΠΑ (ΠΕ19) από πρώτο πτυχίο. Εργάζομαι ως αναπληρώτρια ΕΑΕ από τον 2/2012. Μέχρι σήμερα έχω κληθεί να αναλάβω υπηρεσία 6 φορές, τις 2 σε ειδικό σχολείο και τις 4 σε πρόγραμμα παράλληλης στήριξης, συνολικά σε 3 διαφορετικές Δ/Σ πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Ερωτώ τον κ. Υπουργό που θέτει την εν λόγω απόφαση του σε διαβούλευση:
1. Τηρείται η ισονομία και ισοπολιτεία όταν οι συνάδελφοι ΠΕ70.5, και εξαντλούμενου του πίνακα, ακόμα και οι ΠΕ70 υπηρετούν σε δομές και προγράμματα ΕΑΕ, ενώ ένας ΠΕ71 δεν μπορεί να αιτηθεί για συμμετοχή στο πίνακα αναπληρωτών των ΠΕ70 και να εργαστεί ισότιμα σε δομές γενικής παιδείας;
2. Γιατί ο μηδενικής προϋπηρεσίας ΠΕ70 δύναται να αποκτά μετρίσιμη εμπειρία στη ειδική αγωγή αλλά εγώ μετά από 4 χρόνια στην παράλληλη στήριξη σε δομές γενικής παιδείας θεωρούμαι πως δεν είμαι δασκάλα ισότιμη με τους συναδέλφους ΠΕ70 και δεν μπορώ να κρατήσω τάξη σε ένα σχολείο γενικής παιδείας; Αντιμετωπίζομαι ισότιμα με τους συναδέλφους ΠΕ70;
3. Γιατί το πτυχίο ΕΑΕ ΠΕ71 δεν αποτελεί εξειδίκευση πάνω στο πρώτο μου πτυχίο ΠΕ19 (πράγμα που ισχύει και για πολλούς άλλους συναδέλφους κατόχους 2 πτυχίων ενός καθηγητικού και ενός ΠΕ71)και δεν έχω το δικαίωμα να θεωρηθώ και ΠΕ19.5; Με 400 ώρες σεμινάριο μπορεί κάποιος να θεωρείται ΠΕ19.5 αλλά εγώ όπως και πολλοί συνάδελφοι με 4 επιπλέον χρόνια σπουδές στην ΕΑΕ δεν μπορούμε;
Ως προς την καταδίκη του κλάδου ΠΕ61 & ΠΕ71 σε μόνιμη εργασιακή κατάσταση αναπληρωτή:
1. Τηρείται η ισονομία μεταξύ των κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ71 όταν σήμερα μετά από 16 χρόνια ύπαρξης του κλάδου ΠΕ71 δεν υπάρχει ούτε ένας μόνιμος εκπαιδευτικός του κλάδου;
Είμαι πτυχιούχος του τμήματος ειδικής αγωγής του Παν. Θεσσαλίας, ΠΕ71, μητέρα 3 παιδιών και πτυχιούχος του τμήματος πληροφορικής του ΟΠΑ (ΠΕ19) από πρώτο πτυχίο. Εργάζομαι ως αναπληρώτρια ΕΑΕ από τον 2/2012. Μέχρι σήμερα έχω κληθεί να αναλάβω υπηρεσία 6 φορές, τις 2 σε ειδικό σχολείο και τις 4 σε πρόγραμμα παράλληλης στήριξης, συνολικά σε 3 διαφορετικές Δ/Σ πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ερωτώ τον κ. Υπουργό που θέτει την εν λόγω απόφαση του σε διαβούλευση: 1. Τηρείται η ισονομία και ισοπολιτεία όταν οι συνάδελφοι ΠΕ70.5, και εξαντλούμενου του πίνακα, ακόμα και οι ΠΕ70 υπηρετούν σε δομές και προγράμματα ΕΑΕ, ενώ ένας ΠΕ71 δεν μπορεί να αιτηθεί για συμμετοχή στο πίνακα αναπληρωτών των ΠΕ70 και να εργαστεί ισότιμα σε δομές γενικής παιδείας; 2. Γιατί ο μηδενικής προϋπηρεσίας ΠΕ70 δύναται να αποκτά μετρίσιμη εμπειρία στη ειδική αγωγή αλλά εγώ μετά από 4 χρόνια στην παράλληλη στήριξη σε δομές γενικής παιδείας θεωρούμαι πως δεν είμαι δασκάλα ισότιμη με τους συναδέλφους ΠΕ70 και δεν μπορώ να κρατήσω τάξη σε ένα σχολείο γενικής παιδείας; Αντιμετωπίζομαι ισότιμα με τους συναδέλφους ΠΕ70; 3. Γιατί το πτυχίο ΕΑΕ ΠΕ71 δεν αποτελεί εξειδίκευση πάνω στο πρώτο μου πτυχίο ΠΕ19 (πράγμα που ισχύει και για πολλούς άλλους συναδέλφους κατόχους 2 πτυχίων ενός καθηγητικού και ενός ΠΕ71)και δεν έχω το δικαίωμα να θεωρηθώ και ΠΕ19.5; Με 400 ώρες σεμινάριο μπορεί κάποιος να θεωρείται ΠΕ19.5 αλλά εγώ όπως και πολλοί συνάδελφοι με 4 επιπλέον χρόνια σπουδές στην ΕΑΕ δεν μπορούμε; Ως προς την καταδίκη του κλάδου ΠΕ61 & ΠΕ71 σε μόνιμη εργασιακή κατάσταση αναπληρωτή: 1. Τηρείται η ισονομία μεταξύ των κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ71 όταν σήμερα μετά από 16 χρόνια ύπαρξης του κλάδου ΠΕ71 δεν υπάρχει ούτε ένας μόνιμος εκπαιδευτικός του κλάδου;