Άμεση απόσυρση της τροπολογίας!
Ισονομία και αδικία για ποιόν;
Για τα παιδιά ή για συντεχνιακές επιδιώξεις;
Είναι ισονομία η διπλή μοριοδότηση και η αντίστοιχη διπλή αδικία;
Διαβάζοντας επίσημες ανακοινώσεις των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 μπορεί να δει κανείς πως στην ουσία διαφωνούνε και βλέπουν τα αρνητικά συνολικά, αλλά αποδέχονται αυτό που τους συμφέρει.
Μπορεί η ειδική αγωγή να σταθεί με πειραματισμούς και με εξπρες επιμορφώσεις και εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακά;
Πρέπει όλοι να κινητοποιηθούν και κυρίως οι γονείς των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία, αφού είναι η άμεσα θιγόμενοι, καθώς υποβαθμίζεται άμεσα η ποιότητα της εκπαίδευσής των παιδιών τους.
Είναι δυνατόν να λαμβάνονται αποφάσεις δίχως τη γνώμη των πανεπιστημιακών τμημάτων και να γίνονται τόσο σημαντικές αλλαγές σε έναν τόσο δύσκολο χώρο όπως η ειδική αγωγή με βάση ιδεολογικές λογικές;
Η πρόταση απέχει πολύ από τη σωστή κατεύθυνση και χρειάζεται απόσυρση, κυρίως γιατί ενέχει ιδεολογικές προσκολλήσεις και καθόλου παιδαγωγική επιστημονική στήριξη.
Άμεση απόσυρση της τροπολογίας! Ισονομία και αδικία για ποιόν; Για τα παιδιά ή για συντεχνιακές επιδιώξεις; Είναι ισονομία η διπλή μοριοδότηση και η αντίστοιχη διπλή αδικία; Διαβάζοντας επίσημες ανακοινώσεις των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 μπορεί να δει κανείς πως στην ουσία διαφωνούνε και βλέπουν τα αρνητικά συνολικά, αλλά αποδέχονται αυτό που τους συμφέρει. Μπορεί η ειδική αγωγή να σταθεί με πειραματισμούς και με εξπρες επιμορφώσεις και εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακά; Πρέπει όλοι να κινητοποιηθούν και κυρίως οι γονείς των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία, αφού είναι η άμεσα θιγόμενοι, καθώς υποβαθμίζεται άμεσα η ποιότητα της εκπαίδευσής των παιδιών τους. Είναι δυνατόν να λαμβάνονται αποφάσεις δίχως τη γνώμη των πανεπιστημιακών τμημάτων και να γίνονται τόσο σημαντικές αλλαγές σε έναν τόσο δύσκολο χώρο όπως η ειδική αγωγή με βάση ιδεολογικές λογικές; Η πρόταση απέχει πολύ από τη σωστή κατεύθυνση και χρειάζεται απόσυρση, κυρίως γιατί ενέχει ιδεολογικές προσκολλήσεις και καθόλου παιδαγωγική επιστημονική στήριξη.