Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 02 – Πίνακες κατάταξηςΣχόλιο του χρήστη Μπόλιας Κωνσταντίνος | 2 Απριλίου 2017, 00:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ, Σε αντίθεση με όσα υποστηρίζετε η εν λόγω τροπολογία αντιβαίνει στην αρχή της ισονομίας, καθώς καταστρατηγεί τα επαγγελματικά μας δικαιώματα. Σε όλο το δημόσιο τομέα μοναδικό προαπαιτούμενο για την πρόσληψη σε θέση μονίμου ή αναπληρωτή είναι ο βασικός τίτλος σπουδών. Τέσσερα χρόνια εστιασμένων σπουδών στην Ειδική Αγωγή δεν μπορούν ούτε κατά διάνοια να εξισωθούν με έναν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών διάρκειας ενός ή δύο ετών. Άλλωστε όπως ο ίδιος είχατε εξαγγείλει υπήρχε η πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε έλεγχο των μεταπτυχιακών τίτλων Ειδικής Αγωγής, ο οποίος βέβαια δεν ξεκίνησε ποτέ. Παράλληλα με όλα τα παραπάνω, ολόκληρη η εκπαιδευτική κοινότητα γνωρίζει πως οι ΠΕ61/ΠΕ71 είναι ιστορικά ο πιο αδικημένος κλάδος εκπαιδευτικών. Στους αποφοίτους των Τμημάτων Ειδικής Αγωγής ουδέποτε δόθηκε η δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, παρά το γεγονός ότι συστάθηκαν οργανικές θέσεις γι’ αυτόν τον σκοπό και ο διαγωνισμός επαναπροκηρύχθηκε δύο φορές μέσα στα προηγούμενα χρόνια. Οι συγκεκριμένες θέσεις μάλιστα αποχαρακτηρίστηκαν μέσω του άρθρο 48 του Ν.4415/2016 με τις ευλογίες του τότε Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη και μπορούν πλέον να τις διεκδικήσουν μόνιμοι χωρίς καμία εξειδίκευση στην Ε.Α., παρακολουθώντας ένα σεμινάριο δύο ημερών, όπως αυτά που οργανώνουν το ΙΕΠ και τα ΚΕΔΔΥ. Εύλογα αναρωτιέται κανείς αν δύο μέρες είναι αρκετές για να εκπαιδευτούν οι συνάδελφοι σε αποτελεσματικές τεχνικές παρέμβασης σε μαθητές με αυτισμό, νοητική καθυστέρηση, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες κ.τ.λ. Η απάντηση είναι προφανής και το αποτέλεσμα μοιραίο, αφού υποβαθμίζεται η εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τέλος, αν και διατυμπανίζετε πως πρόκειται να δουλέψουν όλοι οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί Ε.Α., μια ματιά στους πίνακες αναπληρωτών θα σας πείσει για το αντίθετο. Η συγκεκριμένη τροπολογία καταδικάζει στην ανεργία τους νέους απόφοιτους, τους φοιτητές και τελειόφοιτους των τμημάτων Ειδικής Αγωγής, που δικαιούνται δικαιωματικά τις εν λόγω θέσεις εργασίας, καθώς έχουν όλα τα απαραίτητα προσόντα. Για τους παραπάνω λόγους καλώ την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ, όπως επίσης και το άρθρο 48, Ν.4415/2016 και να πραγματοποιήσει τις παρακάτω ενέργειες: Α) Δημιουργία κύριου πίνακα στον οποίο θα υπάγονται αποκλειστικά και μόνο οι κάτοχοι του βασικού τίτλου σπουδών (ΠΕ61/ΠΕ71). Αν και εφόσον ο πίνακας εξαντληθεί, οι προσλήψεις μπορούν να γίνονται από τον επικουρικό πίνακα Β) Ό, τι ακριβώς ισχύει για υπηρεσιακές μεταβολές, διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών στη Γενική Εκπαίδευση να ισχύει και για την Ειδική Εκπαίδευση Γ) Άμεσους μαζικούς διορισμούς στον χώρο της παιδείας και όχι προσλήψεις αναπληρωτών για τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμη Μπόλιας Κωνσταντίνος – Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής ΠΕ61