ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ Σίγουρα είμαι μια απλή ειδική παιδαγωγός και ποια είμαι εγώ που θα κρίνω ποια μεταπτυχιακά είναι αυτά που μπορούν να εξισωθούν με το πτυχίο Ειδικής Αγωγής; Όμως είμαι σε θέση να γνωρίζω πως μέσα σε μόλις ένα χρόνο, με εργασίες εξ’αποστάσεως, διαβάζοντας μερικά βιβλία και χωρίς καμία παρακολούθηση ή πρακτική άσκηση σε δομές ειδικής αγωγής δεν μπορεί κανένας εκπαιδευτικός να γνωρίζει πώς να σχεδιάσει και να εφαρμόσει εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε παιδιά με αυτισμό, δυσλεξία, εγκεφαλική παράλυση κ.τ.λ. Δικαστικά, κινηματικά, επιστημονικά, όλοι, η εκπαιδευτική κοινότητα, το γονεϊκό-αναπηρικό κίνημα, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων της ΕΑΕ, θα αντιμετωπίσουν την εφαρμογή διατάξεων που -πάνω απ’ όλα- καταστρατηγούν τα μορφωτικά δικαιώματα των ίδιων των παιδιών.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ Σίγουρα είμαι μια απλή ειδική παιδαγωγός και ποια είμαι εγώ που θα κρίνω ποια μεταπτυχιακά είναι αυτά που μπορούν να εξισωθούν με το πτυχίο Ειδικής Αγωγής; Όμως είμαι σε θέση να γνωρίζω πως μέσα σε μόλις ένα χρόνο, με εργασίες εξ’αποστάσεως, διαβάζοντας μερικά βιβλία και χωρίς καμία παρακολούθηση ή πρακτική άσκηση σε δομές ειδικής αγωγής δεν μπορεί κανένας εκπαιδευτικός να γνωρίζει πώς να σχεδιάσει και να εφαρμόσει εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε παιδιά με αυτισμό, δυσλεξία, εγκεφαλική παράλυση κ.τ.λ. Δικαστικά, κινηματικά, επιστημονικά, όλοι, η εκπαιδευτική κοινότητα, το γονεϊκό-αναπηρικό κίνημα, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων της ΕΑΕ, θα αντιμετωπίσουν την εφαρμογή διατάξεων που -πάνω απ’ όλα- καταστρατηγούν τα μορφωτικά δικαιώματα των ίδιων των παιδιών.