Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΤΣΙΤΣΗΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 23:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΑΣΕΠ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ?ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΑΤΗ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ? ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ,ΑΝ ΑΔΙΚΗΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ. ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ?ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ. ΔΟΥΛΕΙΑ-ΣΠΟΥΔΕΣ-ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ-ΚΑΘΕΜΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΘΕ 1-2 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ? ΕΠΙΣΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΠΤΑ 2 ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΚΡΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ.