• Σχόλιο του χρήστη 'Γιωργία Κ.' | 2 Απριλίου 2017, 02:44

    Δεν δέχομαι να απαξιώνεται το πτυχίο μου κατά αυτό τον τρόπο και τα ίδια μου τα εργασιακά δικαιώματα. Κανείς δε μείωσε την αξία κανενός μεταπτυχιακού και σαφώς είναι χρήσιμα και επιθυμητά για όλους τους κλάδους ως όμως επιπλέον προσόν που θα βελτιώσει κυρίως και θα λειτουργήσει σαν προσόν στην ίδια σου την εργασία και άμεσα στους μαθητές σου. Το βασικό πτυχίο είναι η προυπόθεση και οι μεταπτυχιακές σπουδές θα έπρεπε να είναι ένα επιπλέον προσόν. Πώς εξισώνεται η αξία των δύο και απαξιώνεται το βασικό πτυχίο και η πλήρης και σωστή κατάρτιση πάνω στην εκπαίδευση και την ειδική αγωγή που το ίδιο το υπουργείο δημιουργησε μέσα από τα πανεπιστημιακά τμήματα??? Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ Η προτεινόμενη Υ.Α. απαξιώνει πλήρως το βασικό πτυχίο εκπαιδευτικών και τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από αυτό. Όχι μόνο των εκπαιδευτικών ΠΕ61-ΠΕ71, όλων των εκπαιδευτικών. Η παρούσα Υ.Α. αποτελεί προάγγελο για όσα επιδιώκεται να εφαρμοστούν και στη στελέχωση της Γενικής Εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, οδηγεί σε τροχιά “λουκέτου” τα δύο Πανεπιστημιακά Τμήματα Ειδικής Αγωγής (αφού θα παράγουν πτυχία 5 μορίων), εμπαίζοντας φοιτητές και γονείς φοιτητών. Μετά το κλείσιμο των Διδασκαλείων, θα πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο χτύπημα στη δημόσια και δωρεάν “εκπαίδευση του εκπαιδευτικού” στην ΕΑΕ. Η προτεινόμενη Υ.Α. ενισχύει τη γνωστή “βιομηχανία προσόντων” στην “εκπαίδευση των εκπαιδευτικών” στην ΕΑΕ. Ήδη τα εκπαιδευτικά μέσα ενημέρωσης έχουν ξεκινήσει να μιλούν για επανεκκίνηση της οικονομίας μεταπτυχιακών τίτλων και σεμιναρίων στην ΕΑΕ. Νέοι ταξικοί φραγμοί τίθενται στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και πού.