Αρχική Δημιουργία ενός Εθνικού Πλαισίου ΠροσόντωνΕθνικό Πλαίσιο Προσόντων – Kείμενο εργασίας προς Δημόσια ΔιαβούλευσηΣχόλιο του χρήστη Δαμαλής Ιωάννης | 13 Απριλίου 2010, 20:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τις μεταθέσεις-αποσπάσεις. Αναρωτιέμαι με ποια λογική και δικαιολογία κάποιοι εκπαιδευτικοί μένουμε για χρόνια υπεράριθμοι σε περιφέριες μακριά από τον τόπο καταγωγής μας, αδυνατόντας να μετατεθούμε ή να αποσπασθούμε έστω και ως υπεράριθμοι στο τόπο μας αυτή τη φορά, μειώνοντας έτσι τα έξοδα διαβίωσης μας δραστικά και δημιουργόντας καλλύτερες προϋποθέσεις εργασίας και προσφοράς στο σχολείο. Επίσης στο πλαίσιο περικοπής των αναπληρώσεων, γιατί δεν καλούμαστε να καλύψουμε τα έκτακτα κενά, όσοι έχουμε υποβάλει αίτηση μετάθεσης στην συγκεκριμένη περιφέρια, βάσει μορίων, προϋπηρεσίας και εντοπιότητας; Και τέλος θα πρέπει να πάψει η πολιτεία να ασκεί κοινωνική πολιτική εις βάρος άλλων πολιτών. Αναφέρομαι στα προνόμια των πολυτέκνων και των ειδικών κατηγοριών, οι οποίοι θα πρέπει να επιδοτούνται και να διευκολίνονται, αλλά να μην παρακάμπτουν τον οποιοδήποτε συνάνθρωπο-συνάδερφο τους, ο οποίος θα έπρεπε να έχει τα ίδια δικαιώματα με αυτούς και να μην αισθάνετε, οτι τιμωρήται επειδή ενδεχομένως αδυνατεί να αποκτήσει παιδιά. Όσον αφορά το νέο νόμο σε αρκετά θα συμφωνήσω, με τρομάζει όμως η παρουσία του "μέντορα" και η τριμελής επιτροπή αξιολόγησης. Γιατί καταργήται ο σύλλογος καθηγητών, γιατί δεν συμμετέχουν οι μαθητές με κάποιο τρόπο; Και πως θα είναι μπροστά και πρώτα ο μαθητής σε τάξεις των 30 ατόμων και πως θα μετατραπεί το παλιό σχολείο σε νέο-ψηφιακό με τις ίδιες απαράδεκτες σε πολλές περιοχές κτηριακές υποδομές.