Απόσυρση της τροπολογίας!
Η πρόσφατη τροπολογία συνεχίζει την αδυσώπητη “εμπορευματοποίηση” του χώρου της ειδικής εκπαίδευσης με το “κυνήγι προσόντων”. Ποια η αξία του βασικού πτυχίου όταν θεσπίζεται το να κάνουμε μεταπτυχιακά για να διοριστούμε?? Πώς αυτό δεν επηρεάζει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης των ίδιων των μαθητών?
Αν γίνεται να μπει οποιοσδήποτε με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή αυτό συνεπάγεται οτι στους υπόλοιπους της εκπαίδευσης (γενική εκπαίδευση, μουσικοί θεατρολόγοι κλπ) θα ακολουθήσει η ίδια τακτική?
Απόσυρση της τροπολογίας! Η πρόσφατη τροπολογία συνεχίζει την αδυσώπητη “εμπορευματοποίηση” του χώρου της ειδικής εκπαίδευσης με το “κυνήγι προσόντων”. Ποια η αξία του βασικού πτυχίου όταν θεσπίζεται το να κάνουμε μεταπτυχιακά για να διοριστούμε?? Πώς αυτό δεν επηρεάζει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης των ίδιων των μαθητών? Αν γίνεται να μπει οποιοσδήποτε με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή αυτό συνεπάγεται οτι στους υπόλοιπους της εκπαίδευσης (γενική εκπαίδευση, μουσικοί θεατρολόγοι κλπ) θα ακολουθήσει η ίδια τακτική?