• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Χριστακόπουλος' | 2 Απριλίου 2017, 09:16

    H TΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ H μοριοδότηση του διδακτορικού στην περίπτωση που υποψήφιος αναπληρωτής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι κάτοχος σχετικού τίτλου στην Ειδική Αγωγή ή στη Σχολική Ψυχολογία είναι εξαιρετικά μικρή και απαξιώνει την προσφορά των διδακτόρων ειδικής αγωγής και ψυχολογίας. Είναι απαράδεκτο τουλάχιστον 3-4 χρόνια σπουδών και εργασίας σε τριτοβάθμια πανεπιστημιακά ιδρύματα (δημοσιεύσεις, ερευνητικό έργο, εκπαιδευτικό έργο) να αξιολογούνται με μόλις 6 μόρια. Αν μάλιστα η μοριοδότηση αυτή συγκριθεί με τη μοριοδότηση υποψηφίων οι οποίοι έχουν ποσοστό αναπηρίας μεγαλύτερο του 67% (7 μόρια) ή με τη μοριοδοτηση της εμπειρίας (0,25 μόρια) προκαλεί ερωτήματα που αποκαλύπτουν μια πρόχειρη και επιπόλαιη μελέτη για το πως θα θέλαμε να είναι ο εκπαιδευτικός που θα στελεχώσει μονάδες ειδικής αγωγής (24 μήνες εμπειρίας θα μπορούσαν αν προσδώσουν στον υποψήφιο ένα διδακτορικό δίπλωμα). Επιπλέον στη περίπτωση που ο υποψήφιος αναπληρωτής είναι κάτοχος, πέραν του διδακτορικού του τίτλου, και μεταπτυχιακού διπλώματος σε διαφορετικό αντικείμενο (σχολική ψυχολογία ή στην ειδική αγωγή) τότε θα πρέπει να τιμωρηθεί και να υπολογίζεται μόνο ο διδακτορικός τίτλος. θα παρατηρηθεί το παράδοξο φαινόμενο οι καθηγητές σε πανεπιστημιακά ιδρύματα να έπονται των σπουδαστών τους στον πίνακα αναπληρωτών. Κατά συνέπεια προτείνω την αύξηση της μοριοδότησης για το διδακτορικό τίτλο (τουλάχιστον 8 μόρια) ή και την αθροιστική μοριοδότηση μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου.