Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΜΕΡΑΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 14:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι αδιόριστος καθηγητής μουσικής κλάδου ΤΕ16 με προϋπηρεσία 11 ετών στα μουσικά σχολεία και υποψήφιος για διορισμό με το 30μηνο του ν.3687/2008. Μιας και η νέα ηγεσία του Υπουργείου βάζει το θέμα της παραμονής του νεοδιόριστου στην πρώτη του τοποθέτηση θέτω ένα ερώτημα, κατά τη γνώμη μου - και νομίζω και κατά την κοινή λογική - εύλογο: Γιατί δεν μοριοδοτείται η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ στους μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών; Γιατί να είμαι υποχρεωμένος, ενώ είμαι "γέννημα-θρέμμα" Αθηναίος, από γονείς Αθηναίους, να υπηρετήσω (στα 50 μου χρόνια!) στη Φλώρινα π.χ. Γιατί να μήν πάει εκεί ο Βορειοελλαδίτης συνάδελφος; Γιατί να ταλαιπωρούνται οι άνθρωποι τη στιγμή που μιά γενναία μοριοδότηση της εντοπιότητας θα αποτελούσε συνάμα και κίνητρο ισχυρό να μείνει ο εκπαιδευτικός στον τόπο της καταγωγής του και να περιοριστούν δραστικά οι ελλείψεις στα "παραμεθόρια" σχολεία.