Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΗΡΑΚΛΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 23:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εάν το Υπουργείο θεωρεί οτι σημαντικό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία του Εκπαιδευτικού συστήματος διαδραματίζουν τα στελέχη της εκπαιδευσης [εκπαιδευτικοί, δ/ντές σχολικών μονά<δων, προϊστάμενοι Γραφείων και Δ/νσεων κ.α ] θα πρέπει να τους βοηθήσει ανάλογα. Μετεκπαιδεύσεις σε επίπεδο εκπαιδευτικό και ψυχοπαιδαγωικό για όλα τα στελέχη και όχι με την κοροϊδία των Π.Ε.Κ. Εισαγωγική επιμόρφωση τον Αύγουστο για τους νεοδιόριστους και περιοδικά στην σταδιοδρομία του ο κάθε εκπαιδευτικός να περνά από περιοδικά σεμινάρια διάρκειας τουλάχιστον 6-12 μηνών. Μετεκπαίδευση σε διοικητικά,εκπαιδευτικά, οικονομικά και λογιστικά ζητήματα των στελεχών [διευθυντών σχ. μονάδων κλπ] Ενεργοποίηση της σχολής Δημόσιας Διοίκησης στην οποία θα πρέπει να γίνεται μετεκπαίδευση των στελεχών αυτών. Η σημερινή νομοθεσία για τη διαχείριση των πόρων των σχολικών επιτροπών επιβάλλουν την εκπαιδευση των στελεχών αφού έχουν μετατραπεί σήμερα σε λογιστές για να φέρουν εις πέρας τις απαιτήσεις που επιβάλει η νομοθεσία των Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών αναφορικά με το θέμα. Καλό επίσης θα είναι η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ να διαπιστώσει και την πρακτική διοίκησης σχολικών μονάδων στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες[π.χ. Ιταλία] όπου ο διευθυντής αρκείται στα εκπαιδευτικά του καθήκοντα καθώς υπάρχει και διοικητικός διευθυντής.Η αναβάθμιση του ρόλου του σχολικού συμβούλου, τακτικές επισκέψεις στα σχολεία και η συνεργασία με εκπαιδευτικούς και διευθυντή καθώς και η ύπαρξη σύγχρονου θεσμικού πλαισίου για τις υποχρεώσις -δικαιώματα στελεχών[διευθυντών-προϊσταμένων κλπ] με τους εκπαιδευτικούς θα βελτιώσουν την κατάσταση. Επικαιροποίηση διδακτικού ωραρίου εκπαιδευτικών καθώς και οριοθέτηση ωραρίου παραμονής στηο χώρο δουλειάς. Βεβαίως σε συνάρτηση με όλα αυτά είναι απαραίτητη και η οικονομική αναβάθμιση του έργου των εκαιδευτικών και των στελεχών της Εκπαίδευσης. Ολα τα προσόνται και τα κριτήρια θα πρέπει να είναι αντικειμενικά μετρήσιμα. Δυστυχώς πολλές φορές διδακτορικά και μετεκπαιδείσεις άσχετες με την διοίκηση της εκπαίδευσης,χωρίς την εκπαιδετική ευαισθησία και κυρίως χωρίς οργανωτικότητα και αγάπη προς τον μαθητή αποτελεί επισφαλή ποοπτική. ΗΡΑΚΛΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ