Οι πρόσφατες αποφάσεις των Ι.Ε.Π-ΔΟΑΤΑΠ θέτουν ολοφάνερα πιο αυστηρά κριτήρια για τα μεταπτυχιακά ειδικής και ορθώς το κάνουν, επομένως πως γίνεται ένας που θα πάρει το μεταπτυχιακο τώρα να κριθεί με αυτά τα κριτήρια και να είναι τελευταίος στον πίνακα κατάταξης (καθώς θα μπει κάτω απο το βασικό πτυχίο) ενώ κάποιος άλλος ο οποίος κρίθηκε με πιο ελαστικά κριτήρια όπως έχει επισημάνει και η ίδια η κυβερνηση άλλωστε για πολλα μεταπτυχιακά που αποκτήθηκαν πριν κάποια χρόνια και δεν πληρούν τις σωστές προδιαγραφές για να ενταχθείς στην ειδική αγώγη, να μπορέσουν ξαφνικά να ανέβουν στον πίνακα πάνω απο το βασικό πτυχίο;; Δυστυχώς όλο αυτο δεν δείχνει την ισότητα των εκπαιδευτικών απέναντι στο νόμο . Επίσης σύμφωνα με τη μοριοδότηση το βασικό πτυχίο παίρνει 5 μόρια και το μέταπτυχιακό 4 που αυτομάτως δείχνει οτι θεωρείται πολύ πιο επαρκή και ανώτερο προσόν για την ειδική αγωγή ,ακόμα και με αυτό τον τρόπο της μοριοδότησης! και δικαίως άλλωστε καθώς είναι ένα βασικό πτυχίο που αποκτήθηκε μετά απο 4 χρόνια φοίτησης και με πρακτική ασκηση 2 χρόνων σε δομές γενικής και ειδικής αγωγής. Επομένως είναι άδικο ως προς τους αποφοιτους τμημάτων να μην υπάρξει η πρόταξη καθώς όλα δείχνουν πως η τροπολογία και τα κριτήρια μοριοδότησης ανέρχονται σε αντιφάσεις ! δυστυχως!
Οι πρόσφατες αποφάσεις των Ι.Ε.Π-ΔΟΑΤΑΠ θέτουν ολοφάνερα πιο αυστηρά κριτήρια για τα μεταπτυχιακά ειδικής και ορθώς το κάνουν, επομένως πως γίνεται ένας που θα πάρει το μεταπτυχιακο τώρα να κριθεί με αυτά τα κριτήρια και να είναι τελευταίος στον πίνακα κατάταξης (καθώς θα μπει κάτω απο το βασικό πτυχίο) ενώ κάποιος άλλος ο οποίος κρίθηκε με πιο ελαστικά κριτήρια όπως έχει επισημάνει και η ίδια η κυβερνηση άλλωστε για πολλα μεταπτυχιακά που αποκτήθηκαν πριν κάποια χρόνια και δεν πληρούν τις σωστές προδιαγραφές για να ενταχθείς στην ειδική αγώγη, να μπορέσουν ξαφνικά να ανέβουν στον πίνακα πάνω απο το βασικό πτυχίο;; Δυστυχώς όλο αυτο δεν δείχνει την ισότητα των εκπαιδευτικών απέναντι στο νόμο . Επίσης σύμφωνα με τη μοριοδότηση το βασικό πτυχίο παίρνει 5 μόρια και το μέταπτυχιακό 4 που αυτομάτως δείχνει οτι θεωρείται πολύ πιο επαρκή και ανώτερο προσόν για την ειδική αγωγή ,ακόμα και με αυτό τον τρόπο της μοριοδότησης! και δικαίως άλλωστε καθώς είναι ένα βασικό πτυχίο που αποκτήθηκε μετά απο 4 χρόνια φοίτησης και με πρακτική ασκηση 2 χρόνων σε δομές γενικής και ειδικής αγωγής. Επομένως είναι άδικο ως προς τους αποφοιτους τμημάτων να μην υπάρξει η πρόταξη καθώς όλα δείχνουν πως η τροπολογία και τα κριτήρια μοριοδότησης ανέρχονται σε αντιφάσεις ! δυστυχως!